Public social advertising as a means of communication in modern transformations in Ukraine
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/22477/
978-83-62683-99-4 |
|
Title |
Public social advertising as a means of communication in modern transformations in Ukraine
Соціальна реклама як засіб комунікації в умовах сучасних трансформацій в Україні Социальная реклама как средство коммуникации в условиях современных трансформаций в Украине |
|
Creator |
Фірсова, Ірина Миколаївна
Веретенко, Тетяна Григорівна |
|
Subject |
Видані в іноземному видавництві
|
|
Description |
The publication describes the transformation processes in the Ukrainian society, reveals the essence of social advertising and its importance as a form of communication, analyzes the state of its operation on the basis of social and educational research that was conducted among students.
В публікації автор описує процеси трансформації в українському суспільстві, висвітлює сутність соціальної реклами та її значення як форми спілкування, аналізує стан її діяльності на основі соціальних та освітніх досліджень, що проводиться серед студентів. В публикации автор описывает процессы трансформации в украинском обществе, раскрывается сущность социальной рекламы и ее важность как формы общения, анализируется состояние ее функционирования на основе социально-образовательных исследований, проводимых среди студентов. |
|
Publisher |
Publishing House WSZiA
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Монографія
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/22477/1/I_Firsova_PNSAH__M_TCSHA_IL.pdf
Фірсова, Ірина Миколаївна та Веретенко, Тетяна Григорівна (2017) Соціальна реклама як засіб комунікації в умовах сучасних трансформацій в Україні Колективна. Publishing House WSZiA, Ополе (Польща). |
|