Запис Детальніше

Public social advertising as a means of communication in modern transformations in Ukraine

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/22477/
978-83-62683-99-4
 
Title Public social advertising as a means of communication in modern transformations in Ukraine
Соціальна реклама як засіб комунікації в умовах сучасних трансформацій в Україні
Социальная реклама как средство коммуникации в условиях современных трансформаций в Украине
 
Creator Фірсова, Ірина Миколаївна
Веретенко, Тетяна Григорівна
 
Subject Видані в іноземному видавництві
 
Description The publication describes the transformation processes in the Ukrainian society, reveals the essence of social advertising and its importance as a form of communication, analyzes the state of its operation on the basis of social and educational research that was conducted among students.
В публікації автор описує процеси трансформації в українському суспільстві, висвітлює сутність соціальної реклами та її значення як форми спілкування, аналізує стан її діяльності на основі соціальних та освітніх досліджень, що проводиться серед студентів.
В публикации автор описывает процессы трансформации в украинском обществе, раскрывается сущность социальной рекламы и ее важность как формы общения, анализируется состояние ее функционирования на основе социально-образовательных исследований, проводимых среди студентов.
 
Publisher Publishing House WSZiA
 
Date 2017
 
Type Монографія
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/22477/1/I_Firsova_PNSAH__M_TCSHA_IL.pdf
Фірсова, Ірина Миколаївна та Веретенко, Тетяна Григорівна (2017) Соціальна реклама як засіб комунікації в умовах сучасних трансформацій в Україні Колективна. Publishing House WSZiA, Ополе (Польща).