Метод посадки літаків за криволінійними глісадами в межах граничних траєкторій
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Метод посадки літаків за криволінійними глісадами в межах граничних траєкторій
Метод посадки самолетов по криволинейным глиссадам в пределах граничных траекторий METHOD OF AIRCRAFT LANDING BY CURVILINEAR GLIDE PATHS WITHIN THE BOUNDARY TRAJECTORIES |
|
Creator |
Pavlova, Svitlana; National Aviation University
Voloshenyuk, Dmytro; National Aviation University |
|
Subject |
—
гранична траєкторія; криволінійна глісада; літак; метод посадки; повітряний рух 629.7.077 — воздушное движение; криволинейная глиссада; метод посадки; предельная траектория; самолет 629.7.077 — aircraft; air traffic; border trajectory; curvilinear glide path; landing method 629.7.077 |
|
Description |
Мета:Робота присвячена питанню підвищення безпеки польотів у цивільній авіації шляхом створення і впровадження нової системи посадки літаків за криволінійними глісадами в межах граничних траєкторій. Запропоновано метод спрямований на підвищення безпеки, екологічності та економічності посадки літаків із підтримуванням свого індивідуального, оптимального, вертикального профілю зниження з ешелону польоту до початку злітно-посадкової смуги. Методи дослідження: Пропонується метод посадки, заснований на генерації (розрахунку і побудові) віртуальних криволінійних глісад посадкового зниження, в межах граничних траєкторій, з урахуванням «областей повністю керованого стану» літаків. Результати: Новий метод посадки літака, що має значні вигоди в зменшенні рівня шуму, витрат палива і шкідливих викидів. Обговорення: Суть методу полягає в розрахунку та використанні областей повністю керованого стану, що враховують нелінійності у характеристиках літака, можливі зміни у стані навколишнього середовища, критерії оптимальності виконання посадкового зниження літака, всі функціональні та аеродинамічні можливості літака, для побудові віртуальної криволінійної глісади, під якою розуміється деяка траєкторія руху літака, що може бути суттєво викривлена на межі його можливостей, для зменшення часу і відстані необхідних для етапу від моменту початку зниження з ешелону польоту до початку злітно-посадкової смуги.
Цель: Работа посвящена вопросу повышения безопасности полетов в гражданской авиации путем создания и внедрения новой системы посадки самолетов по криволинейным глиссадам в пределах граничных траекторий. Предложен метод направленный на повышение безопасности, экологичности и экономичности посадки самолетов с поддержанием своего индивидуального, оптимального, вертикального профиля снижения с эшелона полета до начала взлетно-посадочной полосы. Методы исследования: Предлагается метод посадки, основанный на генерации (расчет и построение) виртуальных криволинейных глиссад посадочного снижения, в пределах граничных траекторий, с учетом «областей полностью управляемого состояния» самолетов. Результаты: Новый метод посадки самолета, который имеет значительные выгоды в уменьшении уровня шума, расхода топлива и вредных выбросов. Обсуждение: Суть метода заключается в расчете и использовании областей полностью управляемого состояния самолета, учитывающих нелинейности в характеристиках самолета, возможные изменения в состоянии окружающей среды, критерии оптимальности выполнения посадочного снижения самолета, все функциональные и аэродинамические возможности самолета, для построении виртуальной криволинейной глиссады, под которой понимается некоторая траектория движения самолета, которая может быть существенно искажена на грани его возможностей, для уменьшения времени и расстояния необходимых для этапа с момента начала снижения с эшелона полета до начала взлетно-посадочной полосы. Purpose: The paper is dedicated to improving of civil aviation flight safety question by the way of new method of aircraft landing by curvilinear glide paths within the boundary trajectories. Proposed method ordered for improving of safety level, sustainability and cost effectiveness of the aircraft landing with own individual, optimal vertical descending profile from flight level to the runway threshold. Methods: Landing method, based on generation (calculation and construction) of virtual curvilinear glide paths of landing within the boundary trajectories with taking into account of “fully controllable state areas” of aircraft has been proposed. Results: New aircraft landing method that has large profit in the reducing of the level of noises, fuel consumption and harmful emissions. Discussion: The essence of the method consists in using of fully controllable state areas that are constructed taking into account on linearity in aircraft flight characteristics, probable changes into environmental state, criterion of landing implementation optimality, all functional and aerodynamic aircraft capabilities for virtual curvilinear glide path construction, meant by some aircraft traffic trajectory for time and distance reducing, that are necessary for stage from start of descending from flight level to runway threshold. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2018-02-02
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
application/pdf application/pdf |
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/12169
10.18372/2306-1472.73.12169 |
|
Source |
Proceedings of the National Aviation University; Том 73, № 4 (2017); 36-43
Вестник Национального авиационного университета; Том 73, № 4 (2017); 36-43 Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 73, № 4 (2017); 36-43 |
|
Language |
en
|
|
Rights |
// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e |
|