RAISING LEVEL OF FLIGHT SAFETY DURING AGRICULTURAL-AIR WORKS
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
RAISING LEVEL OF FLIGHT SAFETY DURING AGRICULTURAL-AIR WORKS
Повышение безопасности полетов при проведении авиационно-химических работ Підвищення безпеки польотів при проведенні авіаційно-хімічних робіт |
|
Creator |
Udartseva, Tatiana; National Aviation University
|
|
Subject |
—
agricultural-air works; aviation incident; flight safety; training of pilots 629.7.067:632.982.4 — авиационно-химические работы; авиационный инцидент; безопасность полётов; подготовка пилотов 629.7.067:632.982.4 — авіаційно-хімічні роботи; авіаційний інцидент; безпека польотів; підготовка пілотів 629.7.067:632.982.4 |
|
Description |
The article presents an analysis of the causes of a serious incident that occurred during the aircraft-chemical works on the An-2 plane. Objective: The aim of this work is to investigate the causes of aircraft collisions with electric power lines during the agricultural-air works and to develop preventive measures. Metods: Using the SHEL model recommended by ICAO, the main and additional causes of the aircraft collision with the electric power line are established. Results: The article contains the results of an analysis of data from investigations of accidents and incidents involving civil aircraft that occurred in Ukraine in 2013 - 2016. During this period, there were five collisions of aircraft with electric power lines, two of them with a fatal outcome. Since such cases are of a non-individual nature, the authors have developed appropriate preventive measures. Discussion: Aviation incident prevention during low-level flights consists of the implementation of the ICAO experience, namely flight crew training programs: cabin crew optimization (CRM) and flight training in conditions close to real (LOFT). The introduction of issues related to real aviation accidents and incidents, as well as the use of air stimulators for training pilots, are proposed in the training programs for small airline pilots. As a precautionary measure, it is proposed to mark the wires of electric power lines with plastic balls according to international practice. It is proposed in the cockpit of the An-2 airplane install the car restorer of the instrument panel to obtain objective information about the flight parameters and simultaneously to write the talks in the cockpit.
В статье представлен анализ причин серьезного инцидента, произошедшего при проведении авиационно-химических работ на самолете Ан-2. Цель работы: исследовать причины столкновения самолетов с линиями электропередач во время проведения авиационно-химических работ и разработать меры профилактики. Методы: с использованием модели SHEL, рекомендованной ІКАО, установлены основная и дополнительные причины столкновения самолета с линией электропередач. Результаты: Статья содержит результаты анализа данных расследований авиационных происшествий и инцидентов с гражданскими воздушными суднами, произошедшими в Украине в 2013 – 2016 годах. На протяжении этого периода произошло пять столкновений летательных аппаратов с линиями электропередач, два из них со смертельным исходом. Поскольку подобные случаи имеют неодиночный характер, авторами разработаны соответствующие предупредительные мероприятия. Обсуждение результатов: Профилактика авиационных происшествий во время полетов на малых высотах состоит во внедрении опыта ИКАО, а именно программ подготовки летного экипажа: оптимизации работы экипажа в кабине (CRM) и летной подготовки в условиях, приближенных к реальным (LOFT). Предложены внесение в программы подготовки пилотов малых авиакомпаний вопросов, касающихся реальных авиационных происшествий и инцидентов, а также использование авиастимуляторов для тренировки пилотов. В качестве предупредительной меры предлагается маркировка проводов линий электропередач пластиковыми шарами согласно международной практике. У статті представлено аналіз причин серйозного інциденту, що стався при проведенні авіаційно-хімічних робіт на літаку АН-2. Мета роботи: дослідити причини зіткнення літаків з лініями електропередач під час виконання авіаційно-хімічних робіт та розробити засоби профілактики. Методи: з використанням моделі SHEL, рекомендованої ІКАО, встановлено основну та додаткові причини зіткнення літака з лінією електропередач. Результати: стаття містить результати аналізу даних розслідувань авіаційних подій та інцидентів з цивільними повітряними суднами, що сталися в Україні на протязі 2013 – 2016 років. На протязі цього періоду сталися п’ять зіткнень літальних апаратів з лініями електропередач, два з них зі смертельними наслідками. Оскільки подібні випадки мають непоодинокий характер, авторами розроблено відповідні попереджувальні заходи. Обговорення результатів: профілактика авіаційних подій під час польотів на малих висотах полягає у впровадженні досвіду ІКАО, а саме програм підготовки льотного екіпажу: оптимізації роботи екіпажу в кабіні (CRM) та льотної підготовки в умовах, наближених до реальних (LOFT). Запропоновано внесення до програм підготовки пілотів малих авіакомпаній питань, що стосуються реальних авіаційних подій та інцидентів, а також використання авіасимуляторів для тренування пілотів. В якості запобіжного заходу пропонується маркування проводів ліній електропередач пластиковими кулями згідно з міжнародною практикою. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2018-02-02
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
application/pdf application/pdf |
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/12178
10.18372/2306-1472.73.12178 |
|
Source |
Proceedings of the National Aviation University; Том 73, № 4 (2017); 68-73
Вестник Национального авиационного университета; Том 73, № 4 (2017); 68-73 Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 73, № 4 (2017); 68-73 |
|
Language |
en
|
|
Rights |
// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e |
|