Методологія дослідження історії видавничого підприємництва
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/22561/
http://ij.kubg.edu.ua/informatsiya/naukovtsiam/konferentsii/zhurnal-intehrovani-komunikatsii.html |
|
Title |
Методологія дослідження історії видавничого підприємництва
Methodology of Research of history of publishing business Методология исследования истории издательского предпринимательства |
|
Creator |
Шпак, Віктор Іванович
|
|
Subject |
Інші (не входять ні до фахових, ні до наукометричних баз)
|
|
Description |
Ця стаття присвячена аналізу сучасних методів та методології дослідження історії видавничого підприємництва. Дослідження об’єкту аналізу неможливе без екскурсу в минуле, без з’ясування його коріння. Автором зроблена спроба узагальнити методологічну основу досліджень, що спираються на головні принципи історизму та наукової об’єктивності, фундаментальні положення як вітчизняних, так і окремих зарубіжних історико-філософських, політичних концепцій стосовно закономірностей та певних специфічних особливостей становлення і розвитку видавничої справи. Зроблено висновок, що використання загальнонаукових і спеціальних методів та підходів дає можливість простежити основні етапи й тенденції розвитку видавничого бізнесу, з’ясувати його специфіку, роль та місце на різних етапах його розвитку. Спираючись на емпіричні та теоретичні методи дослідження, можна реалізувати поставлені завдання досліджень щодо системного і комплексного аналізу стану малого видавничого бізнесу, його впливу на процеси розбудови громадянського суспільства через формування середнього класу та всебічну демократизацію усіх суспільних і державних інституцій This article is devoted to the analysis o f modern methods and methodology o f research o f the history c publishing business. The study o f the object o f analysis is impossible without a digression into the past and clarifying its roots. The author made an attem pt to generalize the methodological basis o f research based on the main principles o f kistoricisr and scientific objectivity, the fundamental provisions o f both domestic and individual foreign historical, philosophies and political concepts on the laws and certain specific features o f formation and development o f publishing. I t is concluded that applying general scientific and special methods and approaches makes it possible to trace the m a r stages and trends in development o f publishing business, to clarify its specificity, its role and place at different stage of its development. It is possible to carry out research tasks as to a systematic and complex analysis of the state of smaL publishing business, its impact on development of civil society through formation of middle class and comprehensin democratization o f all state and state institutions based on empirical and theoretical methods of research Эта статья посвящена анализу современных методов и методологии исследования истории издательского предпринимательства. Исследование объекта анализа невозможно без экскурса в прошлое, без выяснения его корней. Автором предпринята попытка обобщить методологическую основу исследований, опирающихся на основные принципы историзма и научной объективности, фундаментальные положения как отечественных, так и отдельных зарубежных историко-философских, политических концепций относительно закономерностей и определенных специфических особенностей становления и развития издательского дела. Сделан вывод, что использование общенаучных и специальных методов и подходов дает возможность проследить основные этапы и тенденции развития издательского бизнеса, выяснить его специфику, роль и место на разных этапах его развития. Опираясь на эмпирические и теоретические методы исследования, можно реализовать поставленные задачи исследований по системному и комплексному анализу состояния малого издательского бизнеса, его влияния на процессы развития гражданского общества через формирование среднего класса и всестороннюю демократизацию всех общественных и государственных институтов |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Date |
2017-12
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/22561/1/V_Shpak_IK_3_17..pdf
Шпак, Віктор Іванович (2017) Методологія дослідження історії видавничого підприємництва Інтегровані комунікації : науковий журнал (3). с. 44-47. |
|