Запис Детальніше

Методологія дослідження історії видавничого підприємництва

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/22561/
http://ij.kubg.edu.ua/informatsiya/naukovtsiam/konferentsii/zhurnal-intehrovani-komunikatsii.html
 
Title Методологія дослідження історії видавничого підприємництва
Methodology of Research of history of publishing business
Методология исследования истории издательского предпринимательства
 
Creator Шпак, Віктор Іванович
 
Subject Інші (не входять ні до фахових, ні до наукометричних баз)
 
Description Ця стаття присвячена аналізу сучасних методів та методології дослідження історії видавничого підприємництва. Дослідження об’єкту аналізу неможливе без екскурсу в минуле, без з’ясування його коріння.
Автором зроблена спроба узагальнити методологічну основу досліджень, що спираються на головні принципи історизму та наукової об’єктивності, фундаментальні положення як вітчизняних, так і окремих зарубіжних історико-філософських, політичних концепцій стосовно закономірностей та певних специфічних особливостей становлення і розвитку видавничої справи.
Зроблено висновок, що використання загальнонаукових і спеціальних методів та підходів дає можливість простежити основні етапи й тенденції розвитку видавничого бізнесу, з’ясувати його специфіку, роль та місце на різних етапах його розвитку. Спираючись на емпіричні та теоретичні методи дослідження, можна реалізувати поставлені завдання досліджень щодо системного і комплексного аналізу стану малого видавничого бізнесу, його впливу на процеси розбудови громадянського суспільства через формування середнього класу та всебічну демократизацію усіх суспільних і державних інституцій
This article is devoted to the analysis o f modern methods and methodology o f research o f the history c
publishing business. The study o f the object o f analysis is impossible without a digression into the past and clarifying
its roots.
The author made an attem pt to generalize the methodological basis o f research based on the main principles o f kistoricisr
and scientific objectivity, the fundamental provisions o f both domestic and individual foreign historical, philosophies
and political concepts on the laws and certain specific features o f formation and development o f publishing.
I t is concluded that applying general scientific and special methods and approaches makes it possible to trace the m a r
stages and trends in development o f publishing business, to clarify its specificity, its role and place at different stage of its development. It is possible to carry out research tasks as to a systematic and complex analysis of the state of smaL publishing business, its impact on development of civil society through formation of middle class and comprehensin democratization o f all state and state institutions based on empirical and theoretical methods of research
Эта статья посвящена анализу современных методов и методологии исследования истории издательского предпринимательства. Исследование объекта анализа невозможно без экскурса в прошлое, без выяснения его корней.
Автором предпринята попытка обобщить методологическую основу исследований, опирающихся на основные принципы историзма и научной объективности, фундаментальные положения как отечественных, так и отдельных зарубежных историко-философских, политических концепций относительно закономерностей и определенных специфических особенностей становления и развития издательского дела.
Сделан вывод, что использование общенаучных и специальных методов и подходов дает возможность проследить основные этапы и тенденции развития издательского бизнеса, выяснить его специфику, роль и место на разных этапах его развития. Опираясь на эмпирические и теоретические методы исследования, можно реализовать поставленные задачи исследований по системному и комплексному анализу состояния малого издательского бизнеса, его влияния на процессы развития гражданского общества через формирование среднего класса и всестороннюю демократизацию всех общественных и государственных институтов
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2017-12
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/22561/1/V_Shpak_IK_3_17..pdf
Шпак, Віктор Іванович (2017) Методологія дослідження історії видавничого підприємництва Інтегровані комунікації : науковий журнал (3). с. 44-47.