Модель прогнозування розвитку загальноосвітнього навчального закладу в системі внутрішньошкільної методичної роботи
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/709407/
|
|
Title |
Модель прогнозування розвитку загальноосвітнього навчального закладу в системі внутрішньошкільної методичної роботи
The model of forecasting the development of a comprehensive school in the inner-school methodoligical activity Модель прогнозирования развития общеобразовательных учебных заведений в системе внутришкольной методической работы |
|
Creator |
Пузіков, Дмитро Олегович
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
У статті розглянуто й обґрунтовано модель прогнозування розвитку загальноосвітнього навчального закладу в системі внутрішньошкільної методичної роботи. Визначено й обґрунтовано компонентний склад означеної моделі (організаційно-управлінський, цільовий, процесуально-діяльнісний, методичний, ресурсний, результативний компоненти). Подано циклічний алгоритм прогнозування розвитку загальноосвітнього навчального закладу в системі внутрішньошкільної методичної роботи, який включає десять послідовних етапів: програмний, аналітико-діагностувальний, прогнозного фону, базової моделі, пошукового прогнозу, нормативного прогнозу, верифікації, обговорення, результативний, коригувальний етап
The article reviewed and specified the model of forecasting the develoment of an educational institution in the system of the innerschool methodological activity. It defined and specified the component structure of the abovementioned model (organizational management, targeted, procedural and active, methodological, resourceful, resultive components). The cyclical algorithm of predicting the development of an educational institution in the system of the innerschool methodological work was provided; it includes ten successive stages: software, analytical and diagnostictical, the forecast background, base model, search prediction, normative forecasting, verification, discussion, effective, corrective phase В статье рассмотрено и обосновано модель прогнозирования развития общеобразовательного ученого заведения в системе внутришкольной методической работі. Определено и обосновано компонентный состав обозначенной модели (организационно-управленческий, целевой, процессуально-деятельностный, методический, ресурсный, результативный компоненты). Представлено циклический алгоритм прогнозирования развития общеобразовательного учебного заведения в системе внутришкольной методической роботы, включающий десять последовательных этапов: программный, аналитико-диагностирующий, прогнозного фона, базовой модели, поискового прогноза, нормативного прогноза, верификации, обсуждения, результативный, корректировочный этап. |
|
Publisher |
Інститут педагогіки НАПН України
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/709407/1/%D0%9F%D1%83%D0%B7%D1%96%D0%BA%D0%BE%D0%B2_%D0%A3%D0%9F%D0%96_2016.pdf
- Пузіков, Дмитро Олегович (orcid.org/0000-0003-2630-6924 <http://orcid.org/0000-0003-2630-6924>) (2016) The model of forecasting the development of a comprehensive school in the inner-school methodoligical activity Український педагогічний журнал, 4 (8). pp. 86-93. ISSN 2411-7420 |
|