Запис Детальніше

Pedagogical conditions and innovative technologies in the process of studying the discipline "Choral Conducting"

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/22647/
 
Title Pedagogical conditions and innovative technologies in the process of studying the discipline "Choral Conducting"
Педагогічні умови та інноваційні технології
в процесі вивчення дисципліни «Хорове диригування»
Педагогические условия и инновационные технологии в процессе изучения дисциплины "Хоровое дирижирование"
 
Creator Теряєва, Лариса Анатоліївна
 
Subject Наукові (входять до інших наукометричних баз, крім перерахованих, мають ISSN, DOI, індекс цитування)
 
Description Annotation. Innovation of modern education is the competence approach, which requires students to acquire strong theoretical knowledge and practical skills on the basis of interdisciplinary connections of choral conducting with other psycho-pedagogical and related musical educational disciplines.
To this end, it is necessary to update existing curricula, scientific and educational literature, methodological developments and recommendations for choral conducting and related musical disciplines.
For the qualitative preparation of future specialists, it is important to use new organizational forms, methods and modern technologies of instruction in choral conducting classes with the goal of creative development of future music teachers.
The article focuses on the need to create favorable pedagogical conditions in classes for choral conducting and in the course of practical work with the choir. The pedagogical conditions and psychological and pedagogical features of their formation have been examined and analyzed, the necessary pedagogical conditions for conducting individual lessons from choral conducting and the practical work with the choir in the university have been determined and proposed.
Favorable pedagogical conditions created by the teacher in choral conducting classes have a positive impact not only on the formation of methodological competence, but also on the qualitative preparation of future music teachers for practical activities.
Анотація.Інновацією сучасної освіти є компетентнісний підхід, який потребує набуття студентами міцних теоретичних знань і практичних умінь на базі міждисциплінарних зв'язків хорового диригування з іншими психолого-педагогічними і суміжними музичними навчальними дисциплінами.
З цією метою необхідно оновити існуючі навчальні програми, наукову, та навчально-методичну літературу, методичні розробки та рекомендації з хорового диригування і суміжних музичних дисциплін.
Для якісної підготовки майбутніх фахівців вагомими є використання нових організаційних форм, методів і сучасних технологій навчання саме на заняттях з хорового диригування з метою творчого розвитку майбутніх учителів музики.
У статті зосереджено увагу на необхідності створення сприятливих педагогічних умов на заняттях з хорового диригування і під час практичної роботи з хором. Розглянуто і проаналізовано педагогічні умови та психолого-педагогічні особливості їх формування, визначено і запропоновано необхідні педагогічні умови для проведення індивідуальних занять з хорового диригування і практикуму роботи з хоровим колективом у ВНЗ.
Сприятливі педагогічні умови, створені викладачем на заняттях з хорового диригування, мають позитивний вплив не тільки на формування методичної компетентності, а і на якісну підготовку майбутніх учителів музики до практичної дільності
Аннотация.Инновацией современного образования является компетентностный подход, который требует приобретения студентами прочных теоретических знаний и практических умений на базе междисциплинарных связей хорового дирижирования с другими психолого-педагогическими и смежными музыкальными учебными дисциплинами.
С этой целью необходимо обновить существующие учебные программы, научную и учебно-методическую литературу, методические разработки и рекомендации по хорового дирижирования и смежных музыкальных дисциплин.
Для качественной подготовки будущих специалистов весомыми является использование новых организационных форм, методов и современных технологий обучения именно на занятиях по хорового дирижирования с целью творческого развития будущих учителей музыки.
В статье сосредоточено внимание на необходимости создания благоприятных педагогических условий на занятиях по хорового дирижирования и в ходе практической работы с хором. Рассмотрены и проанализированы педагогические условия и психолого-педагогические особенности их формирования, определены и предложены необходимые педагогические условия для проведения индивидуальных занятий с хорового дирижирования и практикума работы с хоровым коллективом в вузе.
Благоприятные педагогические условия, созданные преподавателем на занятиях по хорового дирижирования, оказывают положительное влияние не только на формирование методической компетентности, а и на качественную подготовку будущих учителей музыки к практической деятельности.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2017
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/22647/1/L_Teriaieva_MMOD_2_2017_IM.pdf
Теряєва, Лариса Анатоліївна (2017) Педагогічні умови та інноваційні технології в процесі вивчення дисципліни «Хорове диригування» Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі (2). с. 141-144. ISSN 2518-766X