Модель системи підготовки майбутнього вчителя до організації суб’єкт-суб’єктної взаємодії з учнями початкової школи
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/22663/
|
|
Title |
Модель системи підготовки майбутнього вчителя до організації суб’єкт-суб’єктної взаємодії з учнями початкової школи
Модель системы подготовки будущего учителя к организации субъект-субъектного взаимодействия с учениками начальной школы Model of the System of Training the Future Teacher for the Organization of Subject-Subject Interaction with Primary School Pupils |
|
Creator |
Ліннік, Олена Олегівна
|
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
У статті охарактеризовано модель функційної системи підготовки майбутнього вчителя до організації суб’єкт-суб’єктної взаємодії з учнями початкової школи, яка містить такі компоненти: цілепрогностичний, проектувальний, конструктивний, комунікативний, організаційний, оцінювально-коригувальний. Спроектована система є інструментом перетворення середовища ВНЗ на поле суб’єкт-суб’єктної взаємодії та контекст формування суб’єктної позиції майбутнього вчителя початкової школи. Системотвірними чинниками її визначено мету; принципи; взаємозв’язок між компонентами; очікуваний результат: готовність майбутнього вчителя до організації суб’єкт суб’єктної взаємодії з учнями початкової школи. Розроблена система базується на принципах: саморозвитку, культуровідповідності, суб’єктної зорієнтованості, ціннісно- смислового ставлення до взаємодії, орієнтації навчання на цінності професійного середовища. В статье охарактеризована модель функциональной системы подготовки будущего учителя к организации субъект-субъектного взаимодействия с учениками начальной школы, которая содержит следующие компоненты: целепрогностичный, проектировочный, конструктивный, коммуникативный, организационный, оценочно-корректирующий. Спроектированная система является инструментом преобразования среды ВУЗа в поле субъект-субъектного взаимодействия и контекст формирования субъектной позиции будущего учителя начальной школы. Системообразующими факторами системы выступают цель; принципы, взаимосвязь между компонентами; ожидаемый результат: готовность будущего учителя к организации субъект-субъектного взаимодействия с учениками начальной школы. Разработанная система базируется на принципах: саморазвития, культуросообразности, субъектной ориентированности, ценностно-смыслового отношения к взаимодействию, ориентации обучения на ценности профессиональной среды. The article describes the model of the functional system of preparing the future teacher for the organization of subject-subject interaction with primary school pupils. The system model contains the following components: purposeful, design, constructive, communicative, organizational, evaluation and corrective. This system is an instrument for transforming the university environment into the context of the formation of the subject's position of the future teacher of elementary school. System-specific factors of its purpose; principles; interconnection between components; expected result: the readiness of the future teacher to organize the subject-subjective interaction with primary school pupils. The developed system is based on the principles of selfdevelopment, cultural correspondence, subjective orientation, value-semantic attitude to interaction, orientation of learning on the values of the professional environment. |
|
Publisher |
Видавництво Державного закладу «Луганського національного університету імені Тараса Шевченка»
|
|
Date |
2017-11
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/22663/1/O_Linnik_VLNU_8%28313%29_2017.pdf
Ліннік, Олена Олегівна (2017) Модель системи підготовки майбутнього вчителя до організації суб’єкт-суб’єктної взаємодії з учнями початкової школи Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка (8(313)). с. 150-158. ISSN 2227-2844 |
|