Запис Детальніше

Стратегія діяльнісного підходу до підготовки фахівців з дошкільної освіти

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/22680/
http://molodyvcheny.in.ua
 
Title Стратегія діяльнісного підходу до підготовки фахівців з дошкільної освіти
Стратегия деятельностного подхода к подготовке специалистов
дошкольного образования
Strategy of activity approach to preparation specialists of preschool education
 
Creator Січкар, Алла Дмитрівна
 
Subject Index Copernicus
РИНЦ
Наукові (входять до інших наукометричних баз, крім перерахованих, мають ISSN, DOI, індекс цитування)
 
Description У статті за результатами теоретичного аналізу й вивчення перспективного досвіду викладання педагогіки висвітлено сутність діяльнісного підходу до навчання студентів педагогічних спеціальностей в освітньому процесі вищого навчального закладу. Обгунтовано взаємозв’язок та взаємообумовленість діяльнісного і компетентнісного підходів спільною метою та діяльністю. Розкрито значення професійнопізнавальної діяльності студентів для набуття індивідуального досвіду як єдності пізнавального досвіду та досвіду перетворення. Визначено та схарактеризовано складові діяльнісної позиції студента в процесі навчання. Висвітлено шляхи впровадження діяльнісної стратегії до навчання студентів (на прикладі інтегрованого курсу «Педагогіка»); сутність і складові загальної та професійної компетентності фахівців з дошкільної освіти. Презентовано колективний проект «Педагогічні персоналії на тлі епох» (мета, стуктура, змістове наповнення).
В статье по результатам теоретического анализа и изучения перспективного опыта преподавания педагогики освещены сущность деятельностного подхода к обучению студентов педагогических специальностей в образовательном процессе высшего учебного заведения. Обосновано взаимосвязь и взаимообусловленность деятельностного и компетентностного подходов общей целью и деятельностью. Раскрыто значение профессионально-познавательной деятельности студентов для приобретения индивидуального опыта как единства познавательного опыта и опыта преобразования. Определены и охарактеризованы составляющие деятельностной позиции студента в процессе обучения. Освещены пути внедрения деятельностной стратегии к обучению студентов (на примере интегрированного курса «Педагогика»); сущность и составляющие общей и профессиональной компетентности специалистов по
дошкольному образованию. Представлен коллективный проект «Педагогические персоналии на фоне эпох» (цель, стуктура, содержательное наполнение).
In the article, based on the results of theoretical analysis and the study of perspective teaching pedagogy experience, the essence of the activity approach to the teaching students of pedagogical specialties in the educational process in a higher educational institution is highlighted. Defined and characterized the components of the student’s active position (the presence of stable learning motivation, the ability to
formulate the goal and determine the ways and means of it’s achievement, the possession of subject and
thinking activities that allow solving educational tasks, the ability to self-control and the self-assessment
of the results of educational activities). Highlighted the ways of implementation the activity strategy for the student studying during the integrated course «Pedagogy» (content modules: «Historical and pedagogical studios of Western European and Ukrainian education», «Formation and development of preschool pedagogy in the historical retrospective»); the essence and components of the general (social, informational, communicative, self-education) and professional (educational, didactic, reflexive) competence of specialists in pre-school education
 
Publisher ТОВ «Видавничий дім «Гельветика»
 
Date 2017-11
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/22680/1/Sichkar_A_D_SDP_2017_PI.pdf
Січкар, Алла Дмитрівна (2017) Стратегія діяльнісного підходу до підготовки фахівців з дошкільної освіти Молодий вчений (11). с. 422-425. ISSN 2313-2167