Принципи"Європейського підходу в дошкільній освіті": загальна характеристика
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/22705/
978-966-644-365-9 |
|
Title |
Принципи"Європейського підходу в дошкільній освіті": загальна характеристика
Principles of the "European approach in pre-school education": a general characteristic Принципы "Европейского подхода в дошкольном образовании": общая характеристика |
|
Creator |
Мельник, Наталія Іванівна
|
|
Subject |
Міжнародні
|
|
Description |
У статті представлено аналіз запровадження «європейського підходу в дошкільній освіті». Автором встановлено сутнісні особливості підходу, його принципи, основи, розуміння в європейському контексті. В статті обґрунтовано значення запровадження «європейського підходу» у вітчизняному освітньому просторі, зазначено основні умови для реалізації; визначено перспективи впровадження в контексті професійної підготовки дошкільних педагогів у контексті «компетентної системи дошкільної освіти»; встановлено цінності професійної підготовки для реалізації європейського підходу.
The article presents an analysis of the introduction of a "European approach in pre-school education". The author identifies the essential features of the approach, its principles, foundations, and understanding in the European context. The article substantiates the significance of the introduction of a "European approach" in the domestic educational space, outlines the main conditions for implementation; the prospects for implementation in the context of pre-school teacher training are defined in the context of "competent system of preschool education"; the values of professional training for the implementation of the European approach are established. В статье представлен анализ введения «европейского подхода в дошкольном образовании». Автором установлено сущностные особенности подхода, его принципы, основы, понимание в европейском контексте. В статье обосновано значение введение «европейского подхода» в отечественном образовательном пространстве, указаны основные условия для реализации; определены перспективы внедрения в контексте профессиональной подготовки дошкольных педагогов в контексте «компетентной системы дошкольного образования»; установлено ценности профессиональной подготовки для реализации европейского подхода. |
|
Publisher |
Ін-т педагогіки НАПН України
|
|
Date |
2017-06-16
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/22705/1/%D0%9C%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%9D%D0%86_%D0%9A%D0%B8%D1%97%D0%B2%282%29.pdf
Мельник, Наталія Іванівна (2017) Принципи"Європейського підходу в дошкільній освіті": загальна характеристика Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта - 2017: освітні трансформації у контексті європейської інтеграції і глобалізації. с. 157-162. ISSN 978-966-644-365-9 |
|