Запис Детальніше

Програма з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток слухо-зоро-тактильного сприймання мовлення та формування вимови для глухих дітей» для 11 – 12 класів загальноосвітніх навчальних (спеціальних та з інклюзивним навчанням), навчально-реабілітаційних центрів

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/709315/
http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/osvita-osib-z-osoblivimi-potrebami/navchalni-programi/korekczijni-programi.html
 
Title Програма з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток слухо-зоро-тактильного сприймання мовлення та формування вимови для глухих дітей» для 11 – 12 класів загальноосвітніх навчальних (спеціальних та з інклюзивним навчанням), навчально-реабілітаційних центрів
Program for correctional and development work "Development of auditory-zoro-tactile perception of speech and formation of pronunciation in deaf children" for 11-12 cl of general educational institutions (special and inclusive education),training and rehab
 
Creator Федоренко, О.Ф.
Васильєва, В.В.
Юхимович, Л.Ф.
Ільченко, Е. С.
 
Subject 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description Програма з розвитку слухо-зоро-тактильного сприймання мовленнята формування вимови спрямована на формування й удосконалення умінь і навичок слухо-зоро-тактильного сприймання мовлення та формування вимови на індивідуальних заняттях з глухими молодшими учнями.
У програмі виокремлено напрями педагогічної діяльності під час занять, що спрямовані на: розвиток слухо-зоро-тактильного сприймання, розвиток слухозорової уваги й пам’яті, формування вимови, координацію та мобільність, власне сенсорну інтеграцію молодших школярів зі зниженим слухом. Це забезпечується застосуванням низки специфічних вправ та завдань.
Програма розраховано на сурдопедагогів навчальних закладів зі спеціальною та інклюзивною формами навчання, фахівців навчально-реабілітаційних центрів, які обізнані зі специфікою психофізичного розвитку та
особливими освітніми потребами молодших глухих школярів.
The program for the development of auditory-tactile perception Zoro-forming pronunciation movlennyata aimed at creating and improving skills and auditory-tactile perception Zoro-speech pronunciation and forming in individual lessons with deaf younger students.The program singled out areas of educational activities during lessons aimed at: the development of auditory-tactile perception, Zoro, development sluhozorovoyi attention and memory formation pronunciation, coordination and mobility, sensory integration own primary school children with reduced hearing. This is achieved by using a series of specific exercises and tasks.
 
Publisher Інститут спеціальної педагогіки НАПН України
 
Date 2016
 
Type Teaching Resource
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/709315/1/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B0_%D0%A0%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BE%D0%BA%20%D1%81%D0%BB%D1%83%D1%85%D0%BE-%D0%B7%D0%BE%D1%80%D0%BE-%D1%82%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B8%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D1%81%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%B9%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%82%D0%B0%20%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%B2%D0%B8%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B8%20%D0%B4%D0%BB%D1%8F%20%D0%B3%D0%BB%D1%83%D1%85%D0%B8%D1%85%20%D0%B4%D1%96%D1%82%D0%B5%D0%B9_11-12%20%D0%BA%D0%BB.pdf
- Федоренко, О.Ф., Васильєва, В.В., Юхимович, Л.Ф. and Ільченко, Е. С. (2016) Program for correctional and development work "Development of auditory-zoro-tactile perception of speech and formation of pronunciation in deaf children" for 11-12 cl of general educational institutions (special and inclusive education),training and rehab [Teaching Resource]