Запис Детальніше

Вивчення розділу «Прислівник» за новим підручником «Українська мова. 7 клас» (Н. Голуб, Г. Шелехова, В. Новосьолова, А. Ярмолюк)

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/709570/
 
Title Вивчення розділу «Прислівник» за новим підручником «Українська мова. 7 клас» (Н. Голуб, Г. Шелехова, В. Новосьолова, А. Ярмолюк)
The Study of Section “Adverb” in the New Textbook “Ukrainian language. Grade 7” (N. Golub, G. Shelekhova, V. Novosjolova, A. Yarmoliuk)
 
Creator Ярмолюк, Алла Володимирівна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
80 General questions relating to both linguistics and literature. Philology
81 Linguistics and languages
 
Description У статті презентовано новий підручник «Українська мова» для 7 класу, у якому реалізовано інноваційну методику навчання української мови, що ґрунтується на поєднанні компетентнісного, особистісно орієнтованого й діяльнісного підходів. Схарактеризовано особливості змісту й структури навчальної книги, зокрема такі: наявність мотиваційної частини на початку кожного розділу; формулювання запитань і завдань для визначення семикласниками цілей навчання, планування власної навчальної діяльності й рефлексії; чітке виділення ключових понять, розмежування теоретичного матеріалу для обов’язкового вивчення й додаткової інформації; урахування функційно-комунікативного й текстоцентричного підходів у процесі розроблення системи комплексних вправ, побудованих на основі текстів соціокультурної тематики і мовленнєвих завдань до них; умотивоване використання умовних позначень, додатків, словників. У статті наведено приклади завдань і вправ розділу «Прислівник».
The paper represents new textbook “Ukrainian language” for grade 7, which realizes innovative methodology of the team of scientific researchers from the Department of learning of the Ukrainian language and literature of the Institute of Pedagogy of the NAPS of Ukraine. This book is based on combination of modern approaches: competence, personality and activity-oriented. The authors describe the features of the content and structure of the textbook, such as availability motivation at the beginning of each section, formulation of tasks, which will help seventh graders to determine for themselves the goals of the study of a concrete part of language, to plan their own learning activities and analyze and evaluate it (reflection); a clear allocation of key concepts, separation of material for mandatory study and additional information; realization of text-oriented approach, which discloses in processing of linguistic topics through the system of complex exercises, which are built based on the texts of socio-cultural issues and speech tasks to them; motivated use of symbols, objects, dictionaries. The article gives examples of tasks and exercises in the section “Adverb”.
 
Publisher Інститут педагогіки АПН України
 
Date 2016
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/709570/1/Vyvchennia%20rozdilu%20pryslivnyk%20za%20novym%20pidruchnykom%20Ukrainska%20mova%207%20klas.pdf
- Ярмолюк, Алла Володимирівна (2016) The Study of Section “Adverb” in the New Textbook “Ukrainian language. Grade 7” (N. Golub, G. Shelekhova, V. Novosjolova, A. Yarmoliuk) Українська мова і література в школі, 1 (124). pp. 9-13.