Запис Детальніше

Лінгводидактичні засади конструювання змісту компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов у початковій школі

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/709153/
 
Title Лінгводидактичні засади конструювання змісту компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов у початковій школі
Сompetence-based foreign languages learning at primary school: lingual and didactic aspects
 
Creator Редько, Валерій Григорович
 
Subject 303 Methods of the social sciences
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.02 General questions of didactics and method
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
373 Kinds of school providing general education
 
Description Відповідно до компетентнісної парадигми визначаються та обґрунтовуються дидактичні та методичні підходи до побудови змісту навчання іноземних мов учнів початкової школи, окреслюються основні напрями його трансформації з позицій цілей, предметних і процесуальних особливостей сучасної шкільної іншомовної освіти, зокрема методів, способів і засобів оволодіння навчальним матеріалом, форм і видів контролю рівня його засвоєння. Розглядається здатність учнів молодшого шкільного віку відповідно до їхніх психологічних особливостей виконувати компетентнісно орієнтовані види навчальної комунікативної діяльності.
The article deals with lingual and didactic aspects of competence-based foreign language learning at primary school. Author’s views, outlined in the article, are based on psychophysiological characteristics of children of primary school age as well as current development trends of modern school education.
 
Publisher Педагогічна преса
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/709153/1/%21%21%21Redko_Lingvodidakt.pdf
- Редько, Валерій Григорович (2017) Сompetence-based foreign languages learning at primary school: lingual and didactic aspects Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України, 2. pp. 28-38. ISSN 2304-0629