Запис Детальніше

Виховання морально-ціннісних орієнтацій студентів педагогічних коледжів засобами етнопедагогіки

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/709723/
http://ipv.org.ua/uploads/aref/Kobzarenko_aref.pdf
 
Title Виховання морально-ціннісних орієнтацій студентів педагогічних коледжів засобами етнопедагогіки
The Education of Moral-Value Orientations of Pedagogical College Students by Ethnopedagogical Means
 
Creator Кобзаренко, Л.А.
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.09 Organization of instruction
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Дисертація присвячена проблемі виховання морально-ціннісних орієнтацій студентів педагогічних коледжів засобами етнопедагогіки. Виокремлено базові моральні цінності особистості. Уточнено зміст поняття „морально-ціннісні орієнтації студентів педагогічного коледжу” та розкрито його структуру. Запропоновано типологізацію засобів етнопедагогіки у контексті виховання морально-ціннісних орієнтацій. Конкретизовано сутність виховання у студентів педагогічного коледжу морально-ціннісних орієнтацій засобами етнопедагогіки. Визначено критерії і показники, схарактеризовано рівні вихованості морально-ціннісних орієнтацій студентів педагогічних коледжів. Обґрунтовано педагогічні умови виховання морально-ціннісних орієнтацій студентів педагогічного коледжу засобами етнопедагогіки (створення етновиховного середовища у педагогiчному коледжі; використання етновиховного потенціалу навчальних курсів; організація виховної позааудиторної роботи, спрямованої на виховання морально-цiннiсних орієнтацій студентiв засобами етнопедагогіки; підготовка викладачiв та кураторів академічних груп до виховання морально-цiннiсних орієнтацій студентiв педагогічного коледжу засобами етнопедагогіки).
The dissertation research is dedicated to the problem of education of moral-value orientations in pedagogical college students by means of ethnopedagogics. In the work, the basic moral values of personality are distinguished. The essence of the notion “moral and value orientations of a person” is specified, and its structure is revealed. A classification of ethnopedagogical means is suggested in the context of educating moral-value orientations. The essence of education of moral-value orientations in pedagogical college students by ethnopedagogical means is discovered. The criteria and indices are defined, the levels of pedagogical colleges students’ moral-value orientations are described. Pedagogical conditions of education of moral-value orientations in pedagogical college students by ethnopedagogical means have been substantiated (creation of ethno-educational environment in the pedagogical college; using the ethno-educational potential of education courses; organization of educational extracurricular activities aimed at cultivating moral-value orientations of pedagogical college students by ethnopedagogical means; training of teachers and curators of academic groups to educating moral-value orientations in pedagogical college students by means of ethnopedagogics.
 
Date 2016
 
Type Thesis
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/709723/1/Kobzarenko_aref.pdf
- Кобзаренко, Л.А. (2016) The Education of Moral-Value Orientations of Pedagogical College Students by Ethnopedagogical Means Dissertation candidate2 thesis, Інститут проблем виховання.