Запис Детальніше

Форми та методи профорієнтаційного та кар'єрного навчання учнів середніх навчальних закладів Англії

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/709714/
 
Title Форми та методи профорієнтаційного та кар'єрного навчання учнів середніх навчальних закладів Англії
Forms and methods of career education and guidance of secondary school students in England
 
Creator Тименко, Марія Миколаївна
 
Subject 37.09 Organization of instruction
 
Description У статті автор розкриває особливості профорієнтаційного та кар’єрного навчання у середніх навчальних закладах Англії. Визначає її форми та методи, навчально-методичні заходи, які проводяться у навчальних закладах, показує місце та значення практичного застосування профорієнтаційного та кар’єрного навчання в англійських школах. В статті автор також наголошує на тому, що вчителі з профорієнтаційного та кар’єрного навчання та профконсультанти відіграють значну роль у тому, щоб допомогти учням визначити сферу майбутньої професійної діяльності, піклуються про розвиток здібностей і нахилів своїх вихованців; дбають про виховання вільної, незалежної особистості, з розвинутим почуттям власної гідності, вірою у свої можливості, власні сили та підготовку до життя у суспільстві. Тобто, допомагають кожній дитині реалізувати власний потенціал, застосовувати на практиці свої здібності та реалізовувати поставлені життєві цілі.
В статье автор раскрывает особенности профориентационного и карьерного обучения в средне-образовательных заведениях Англии. Определяет формы и методы обучающих, методических мероприятий, которые проводятся в образовательных заведениях, определяет место и значение практического применения профориентационного и карьерного обучения в английских школах.
The author of the article brings out the peculiarities of careers education of secondary schools in England. The author also defines it’s forms and methods, educational-methodical ways of careers education that take place at educational establishments; shows the place and meaning of practical approach of careers education in English schools. The author of the arlicle also emphasizes the fact that the teachers of careers education play the main role in helping students to define their future profession; take care of the development of student’s abilities and talents; help students to become strong and independent, have dignity and belief in themselves; and be prepared to live in the siciety. The teachers of careers education help every student to bring out the best, use their potential in life and achieve the goals of life.
 
Publisher УІПА
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/709714/1/Tymenko_article_oktober_2015_Kharkov.PDF
- Тименко, Марія Миколаївна (orcid.org/0000-0002-7639-5630 <http://orcid.org/0000-0002-7639-5630>) (2015) Forms and methods of career education and guidance of secondary school students in England Українська інженерно-педагогічна академія, 3 (47). pp. 156-162. ISSN 2074-8922