Запис Детальніше

Сучасні теоретичні підходи до соціалізації старших дошкільників в умовах ДНЗ

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/709735/
 
Title Сучасні теоретичні підходи до соціалізації старших дошкільників в умовах ДНЗ
Современные теоретические подходы к социализации старших дошкольников в условиях дошкольного учереждения
Contemporary theoretical approaches to the socialization of older preschool children in a pre-school setting
 
Creator Маршицька, В.В.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
 
Description Автором узагальнюються підходи до соціалізації особистості у філософських, соціологічних, психологічних, культурологічних, педагогічних дослідженнях. Соціалізація старшого дошкільника розглядається як процес і результат його соціального розвитку і виховання, досягнення оптимальної форми соціальної активності, що дає змогу перетворювати власне життя та довкілля, проявляти готовність до ініціативної й творчої взаємодії з соціумом. Зроблено висновки про необхідність забезпечення у дошкільному навчальному закладі поетапної соціалізації дітей, що передбачає осучаснення змісту, форм і методів дошкільної освіти і виховання відповідно українських соціокультурних реалій і має на меті надання дитині допомоги в процесі засвоєння соціального досвіду і входження в систему соціальних стосунків.
Автором обобщаются подходы к социализации личности в философских, социологических, психологических, культурологических, педагогических исследованиях. Социализация старшего дошкольника рассматривается как процесс и результат его социального развития и воспитания, достижения оптимальной формы социальной активности, что позволяет превращать собственную жизнь и окружающей среды, проявлять готовность к инициативной и творческой взаимодействия с социумом. Сделаны выводы о необходимости обеспечения в дошкольном учебном заведении поэтапной социализации детей, предусматривает осовременивание содержания, форм и методов дошкольного образования и воспитания в соответствии украинских социокультурных реалий и имеет целью предоставления ребенку помощи в процессе усвоения социального опыта и вхождения в систему социальных отношений.
The author generalizes approaches to the socialization of personality in philosophical, sociological, psychological, cultural, pedagogical research. The socialization of the elder preschool child is considered as a process and the result of his social development and education, the achievement of the optimal form of social activity, which makes it possible to transform their own lives and environment, to show readiness for initiative and creative interaction with society. The conclusion is made on the necessity of providing in a preschool educational institution a step-by-step socialization of children, which envisages updating of the content, forms and methods of preschool education and education of Ukrainian sociocultural realities, and aims to provide the child with assistance in the process of assimilating social experience and entering the system of social relations.
 
Publisher Східноєвропейський національний університет ім.Лесі Українки
 
Date 2016
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/709735/1/%D0%9C%D0%B0%D1%80%D1%88%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0%20%D0%92.%D0%92.%2C%20%D0%9B%D1%83%D1%86%D1%8C%D0%BA%2C%202016.pdf
- Маршицька, В.В. (orcid.org/0000-0002-7072-8844 <http://orcid.org/0000-0002-7072-8844>) (2016) Contemporary theoretical approaches to the socialization of older preschool children in a pre-school setting In: Актуальні проблеми педагогічної освіти: європейський і національний вимір Східноєвропейський національний університет ім.Лесі Українки, м. Луцьк, Україна, pp. 239-244.