Запис Детальніше

Застосування відео-контенту як інструменту маркетингової комунікаційної політики

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/26146/
 
Title Застосування відео-контенту як інструменту маркетингової комунікаційної політики
 
Creator Пойта, І. О.
Волощук, А.
 
Subject H Social Sciences (General)
 
Date 2017-12
 
Type Conference or Workshop Item
PeerReviewed
 
Format pdf
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/26146/1/%D0%90%D0%9B%D0%AC%D0%9E%D0%9D%D0%90_%D0%92%D0%9E%D0%9B%D0%9E%D0%A9%D0%A3%D0%9A-2.PDF
Пойта, І. О. and Волощук, А. (2017) Застосування відео-контенту як інструменту маркетингової комунікаційної політики. In: І Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку», 18-20 грудня 2017 року, ЖДУ ім І. Франка.