Запис Детальніше

Комплексний підхід до визначення суті поняття «педагогічні умови використання електронних освітніх ресурсів у професійній підготовці майбутніх електромонтерів»

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/709851/
http://sbornikipto.wixsite.com/sbornik/about-us-ccjp
 
Title Комплексний підхід до визначення суті поняття «педагогічні умови використання електронних освітніх ресурсів у професійній підготовці майбутніх електромонтерів»
Комплексный подход к определению сущности понятия «педагогические условия применения электронных образовательных ресурсов в профессиональной подготовке будущих электромонтеров»
a comprehensive approach to the definition of the essence of the concept of "pedagogical conditions for the use of electronic educational resources in the vocational training of future electricians"
 
Creator Гермак, Ольга Леонідівна
 
Subject 004.7 Computer communication. Computer networks
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description Автором досліджено різні підходи до дефініції поняття «педагогічні умови використання електронних освітніх ресурсів у професійній підготовці майбутніх електромонтерів». Семантичний аналіз, здійснений на основі вивчення словникової літератур, уможливлює визначення його загальної суті. Вивчення психологічної і педагогічної літератури вказує на необхідність урахування зовнішніх і внутрішніх чинників впливу на розвиток особистості та особливості організації навчального процесу щодо викладання конкретної навчальної дисципліни.
У даній статті за результатами проведеного дослідження акцентується увага на тому, що для дефініції означеного поняття існує необхідність вивчення особливостей професійної підготовки майбутніх електромонтерів в професійно-технічних навчальних закладах, сучасних вимог до рівня їхньої професійної компетентності на ринку праці, методик і технологій викладання спецдисциплін. Дослідниця дійшла висновку, що також мають бути досліджені якісні характеристики електронних ресурсів та методики їх використання при викладанні навчальних дисциплін. Зроблено висновок, що дефініція поняття потребує комплексного дослідження.
Наукова новизна цієї статті полягає в інтегрованому підході до розгляду суті поняття «педагогічні умови використання електронних освітніх ресурсів у професійній підготовці майбутніх електромонтерів». Це дає змогу визначити напрями і методи подальшого дослідження. Практична значущість здійсненого дослідження полягає в розкритті логіки поетапного вивчення суті наукових понять, які вводяться в професійну педагогіку, що може бути використано іншими дослідниками.
Автором исследованы различные подходы к дефиниции понятия «педагогические условия использования электронных образовательных ресурсов в профессиональной подготовке будущих электромонтеров». Семантический анализ, проведенный на основе изучения словарной литературы, делает возможным определение его общей сути. Изучение психологической и педагогической литературы указывает на необходимость учета внешних и внутренних факторов влияния на развитие личности и особенности организации учебного процесса преподавания конкретной учебной дисциплины.
В данной статье на основе результатов проведенного исследования акцентируется внимание на том, что для дефиниции указанного понятия существует необходимо изучение особенностей профессиональной подготовки будущих электромонтеров в профессионально-технических учебных заведениях, современных требований к уровню их профессиональной компетентности на рынке труда, методик и технологий преподавания спецдисциплин. Автор пришла к выводу, что должны быть исследованы качественные характеристики электронных образовательных ресурсов и методики их использования в преподавании учебных дисциплин. Ею сделан вывод, что дефиниция понятия требует комплексного исследования.
Научная новизна данной статьи заключается в определении интегрированного подхода к рассмотрению сущности понятия «педагогические условия использования электронных образовательных ресурсов в профессиональной подготовке будущих электромонтеров». Это позволяет определить направления и методы дальнейшего исследования. Практическая значимость проведенного исследования заключается в раскрытии логики поэтапного изучения сущности научных понятий, которые вводятся в профессиональную педагогику, что может быть использовано другими исследователями и педагогами-практиками.
The author explores various approaches to the definitions of the concept of «pedagogical conditions for the use of electronic educational resources in the professional training of future electricians». The semantic analysis, conducted on the basis of studying the vocabulary literature, makes it possible to determine its general essence. The study of psychological and pedagogical literature points to the need to take into account external and internal factors of influence on the development of the personality and the peculiarities of the organization of the educational process in the teaching of a particular academic discipline.
In this article, on the basis of the results of the study, attention is drawn to the fact that for the definition of this concept, it is necessary to study the specific features of vocational training for future electricians in vocational schools, modern requirements to the level of their professional competence in the labor market, methods and technologies for teaching special disciplines. The author came to the conclusion that the qualitative characteristics of electronic teaching materials and the methods of their use in the teaching of academic disciplines should also be studied. She concluded that the definition of the concept requires a comprehensive study. The scientific novelty of this article is to define an integrated approach to the examination of the essence of the concept «pedagogical conditions for the use of electronic educational resources in the professional training of future electricians». This allows us to determine the direction and methods of further research. The practical significance of the study is to reveal the logic of a phased study of the essence of scientific concepts that are introduced into professional pedagogy, which can be used by other researchers and practitioners.
 
Publisher "ІМА-прес"
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/709851/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%93%D0%B5%D1%80%D0%BC%D0%B0%D0%BA%20%D0%9E.%D0%9B.%20%D0%BF%D0%B5%D0%B4%20%D1%83%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B8.pdf
- Гермак, Ольга Леонідівна (orcid.org/0000-0002-0739-2794 <http://orcid.org/0000-0002-0739-2794>) (2017) a comprehensive approach to the definition of the essence of the concept of "pedagogical conditions for the use of electronic educational resources in the vocational training of future electricians" Професійна освіта: проблеми та перспективи, 13. pp. 11-15. ISSN 2411-6238;2411-3425