Критерії та рівні сформованості музично-слухової активності майбутніх учителів музичного мистецтва на заняттях навчального хорового колективу
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/23078/
|
|
| Title |
Критерії та рівні сформованості музично-слухової активності майбутніх учителів музичного мистецтва на заняттях навчального хорового колективу
|
|
| Creator |
Кифенко, Анна Миколаївна
|
|
| Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
| Description |
У статті представлені результати дослідження критеріїв та рівнів сформованості музично-слухової активності майбутніх учителів музичного мистецтва на заняттях навчального хорового колективу. Автор визначає загальну структуру музично-слухової активності, що охоплює взаємозв’язок та взаємодію мотива- ційно-ціннісного, акустично-фізіологічного та творчо-виконавського компонентів. У статті конкретизовано характер прояву зазначених показників сформованості музично-слухової активності. Обґрунтовано мето- дики вимірювання даних показників. Розглянуто мотиви, що характеризують погляди, вподобання, музично- естетичні смаки учасників навчального хорового колективу. |
|
| Date |
2017-12
|
|
| Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
|
|
| Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/23078/1/Kifenko_Kryterii.pdf
Кифенко, Анна Миколаївна (2017) Критерії та рівні сформованості музично-слухової активності майбутніх учителів музичного мистецтва на заняттях навчального хорового колективу Педагогічний процес: теорія і практика (серія: педагогіка) (3(58)). с. 84-88. ISSN 2078-1687 |
|