Запис Детальніше

Професійний розвиток вчителів щодо компетентностей, пов'язаних з безпечним і відповідальним використанням електронних соціальних мереж

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/709770/
http://lib.iitta.gov.ua/707368/
 
Title Професійний розвиток вчителів щодо компетентностей, пов'язаних з безпечним і відповідальним використанням електронних соціальних мереж
Профессиональное развитие учителей по формированию компетентностей, связанных с безопасным и ответственным использованием электронных социальных сетей
Professional development of teachers on competences related to safe and responsible use of social networks
 
Creator Дементієвська, Н.П.
 
Subject 004.7 Computer communication. Computer networks
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
373 Kinds of school providing general education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Формування і оцінювання ІКТ-компетентностей в учнів є певним викликом для українських вчителів. В 2015-2016 роках співробітниками відділу технологій відкритого навчального середовища ІІТЗН НАПН України в рамках виконання теми “Формування інформаційно-освітнього середовища навчання старшокласників на основі технологій електронних соціальних мереж” було проведене опитування щодо виявлення обізнаності вчителів середніх загальноосвітніх шкіл з питань безпечного і відповідального використання Інтернету. Аналіз результатів проведеного опитування свідчить про недостатній рівень розвитку обізнаності вчителів щодо формування і оцінювання в учнів таких цифрових компетентностей. Вчителі і їх учні стають ізольованим від інформаційних джерел, які зараз широко використовуються в навчанні і в науці. Перехід української школи на новий компетентісний стандарт загальної середньої освіти вимагає глибокого усвідомлення необхідності формування компетентностей, пов'язаних з збиранням, обробкою і використанням інформації, опанування вчителями нових педагогічних підходів до формування і оцінювання таких компетентностей.
Формирование и оценивание ИКТ-компетентностей учащихся является определенным вызовом для украинских учителей. В 2015-2016 годах сотрудниками отдела технологий открытых учебных сред ИИТCO НАПН Украины в рамках выполнения темы "Формирование информационно-образовательной среды обучения старшеклассников на основе технологий электронных социальных сетей" был проведен опрос по выявлению осведомленности учителей средних общеобразовательных школ по вопросам безопасного и ответственного использования Интернета. Анализ результатов проведенного опроса свидетельствует о недостаточном уровне осведомленности учителей по формированию и оцениванию у учащихся таких цифровых компетентностей. Учителя и их ученики становятся изолированным от информационных источников, которые сейчас широко используются в обучении и в науке. Переход украинской школы на новый компетентностный стандарт общего среднего образования требует глубокого осознания необходимости формирования компетентностей, связанных со сбором, обработкой и использованием информации, овладение учителями новых педагогических подходов к формированию и оценке таких компетентностей.
Development and assessment of student digital competencies is a challenge for Ukrainian teachers. In 2015-2016, scientists of Institute of Information Technologies and Learning Tools conducted a survey for secondary schools teachers on the issues of safe and responsible use of the Internet in the framework of the theme "Formation of the informational and educational environment for the training of high school students on the basis of technologies of electronic social networks". An analysis of the results of the survey shows that teachers are not purely aware on teaching and evaluation of such digital competences by students. Teachers and their students become isolated from information sources, which are now widely used in teaching and for science. The transition of the Ukrainian school to the new competent standards requires a profound awareness of the need for the formation of competencies related to the collection, processing and use of information, new pedagogical approaches by teachers to teaching and assessing of such competences.
 
Publisher ІІТЗН НАПН України
 
Date 2017
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/709770/1/Zvit_conf2017Dementievska1.pdf
- Дементієвська, Н.П. (2017) Professional development of teachers on competences related to safe and responsible use of social networks In: Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України ІІТЗН НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 26-31.