Запис Детальніше

Здобутки української педагогічної психології у реалізації диференційованого підходу до шкільного навчання: спадщина Ю.З. Гільбуха (1928-2000)

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/709812/
 
Title Здобутки української педагогічної психології у реалізації диференційованого підходу до шкільного навчання: спадщина Ю.З. Гільбуха (1928-2000)
Достижения украинской педагогической психологии в реализации дифференцированного подхода к школьному обучению: наследие Ю.З. Гильбуха (1928-2000)
Achivments of Ukrainian Pedagogical psychology in implementing a differetiated approach to the secondary school education: the heritadge of YU.Z. Gilbukh (1928-2000)
 
Creator Дічек, Наталія Петрівна
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
93/94 History
 
Description У контексті висвітлення впровадження в Україні індивідуалізації й диференціації у навчально-виховний процес середньої школи розкрито внесок у цей процес українського психолога Ю.З. Гільбуха (1928-2000), здійснений в останні десятиліття ХХ ст.. Окреслено його ідеї, результати експериментальних досліджень у галузі педагогічної психології, присвячені розробленню психодіагностичних методик для формування різнорівневих (за ступенем підготовки дітей до навчання) класів у початковій школі. Розкрито визначені ним особливості розумової обдарованості дітей, суть обґрунтованих ним принципів організації навчально-виховної роботи у початкових класах пришвидшеного навчання.
В контексте освещения внедрения в Украине индивидуализации и дифференциации в учебно-воспитательный процесс средней школы раскрыто вклад в этот процесс украинского психолога Ю.З. Гильбуха (1928-2000), осуществленный в последние десятилетия ХХ века. Определены его идеи, результаты экспериментальных исследований в области педагогической психологии, посвященные разработке психодиагностических методик для формирования разноуровневых (по степени подготовки детей к обучению) классов в начальной школе. Раскрыто определенные им особенности умственной одаренности детей, суть обоснованных им принципов организации учебно-воспитательной работы в начальных классах ускоренного обучения
For highlighting the inculcating in Ukraine individualization and differentiation in the secondary school educational process the contribution of the Ukrainian psychologist Yu.Z. Gilbukh (1928-2000), carried out in the last decades of the twentieth century, is represented. His ideas, the results of experimental research in the field of pedagogical psychology, devoted to the development of psychological testing methods for the formation of the classes with different levels of teaching in primary school (in terms of the degree of children’s preparation for learning) The specific features of the intellectual giftedness of children, the essence of the organization principles of teaching in the primary classes of accelerated learning, which he determined, are revealed.
 
Publisher Prešovská univerzita v Prešove
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/709812/1/%D0%94%D1%96%D1%87%D0%B5%D0%BA%20%D0%9D.%20%D0%97%D0%B4%D0%BE%D0%B1%D1%83%D1%82%D0%BA%D0%B8%20%D1%83%D0%BA%D1%80.%20%D0%BF%D0%B5%D0%B4.%D0%BF%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%97%20...d%20%282%29.pdf
- Дічек, Наталія Петрівна (2017) Achivments of Ukrainian Pedagogical psychology in implementing a differetiated approach to the secondary school education: the heritadge of YU.Z. Gilbukh (1928-2000) Освіта і суспільство: Міжнародна процедура кoнференції, 2. pp. 62-70.