Запис Детальніше

Адаптивний підхід до контролю і оцінювання навчальної діяльності майбутніх електромонтерів

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/709858/
http://am.eor.by/index.php/gallery/118-vipusk-1-2017
 
Title Адаптивний підхід до контролю і оцінювання навчальної діяльності майбутніх електромонтерів
Адаптивный подход при контроле и оценивании учебной деятельности будущих электромонтеров
Adaptive approach in controlling and assessing the training of future electricians
 
Creator Гермак, Ольга Леонідівна
 
Subject 004.01/.08 Special auxiliary numbers for computing
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description У статті розглянуто проблеми адаптивного підходу до контролю знань у закладах професійно технічної освітина. Адаптивні тести у даному випадку дозволяють вирішувати багато питань і можуть бути ефективно використані для вирішення будь-яких задач оптимізації навчального процесу – оцінки ефективності педагогічних інновацій і технологій, моніторингу і т.д.
В статье рассмотрены проблемы адаптивного подхода к контролю знаний в учреждениях профессионально технического образования Украины. Адаптивные тесты в данном случае позволяют решать многие вопросы и могут быть эффективно использованы для решения задач оптимизации учебного процесса - оценки эффективности педагогических инноваций, технологий и мониторинга
The article examines the problems of an adaptive approach to knowledge control in vocational and technical education institutions. Adaptive tests in this case allow solving many issues and can be effectively used to solve any tasks of optimizing the educational process - assessing the effectiveness of pedagogical innovations and technologies and monitoring
 
Publisher Українська інженерно-педагогічна академія; ГО "Школа адаптивного управління соціально педагогічними системами"
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/709858/1/%D0%90%D0%B4%D0%B0%D0%BF%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%85%D1%96%D0%B4%20%D0%B4%D0%BE%20%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BB%D1%8E%20%D1%96%20%D0%BE%D1%86%D1%96%D0%BD%D1%8E%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D1%97%20%D0%B4%D1%96%D1%8F%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%20%D0%BC%D0%B0%D0%B9%D0%B1%D1%83%D1%82%D0%BD%D1%96%D1%85%20%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B2.pdf
- Гермак, Ольга Леонідівна (orcid.org/0000-0002-0739-2794 <http://orcid.org/0000-0002-0739-2794>) (2017) Adaptive approach in controlling and assessing the training of future electricians Адаптивне управління:теорія і практика, 2 (3).