Запис Детальніше

Методичні аспекти підвищення кваліфікації педагогів професійної школи

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/709870/
http://xn--e1aajfpcds8ay4h.com.ua/files/66_03.pdf
 
Title Методичні аспекти підвищення кваліфікації педагогів професійної школи
Methodical aspects of professional development of teachers of vocational schools
 
Creator Сілаєва, Ірина Євгенівна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Розглянуто напрями вдосконалення навчального процесу підвищення кваліфікації на підставі диференційованого підходу з урахуванням андрагогічних принципів навчання, моделі інноваційної діяльності та структури науково-методичної компетентності педагогічних працівників професійних навчальних закладів. Реалізація такого підходу дозволяє системно обґрунтовано обирати компоненти та науково-методичне забезпечення навчального процесу на усіх етапах підвищення кваліфікації.
The directions of improvement of educational process of professional development on the basis of differentiated approach taking into account androgogical principles of training and the models of innovative activity and structure of scientific and methodological competence of pedagogical workers of professional educational institutions are considered. Implementation of such an approach allows to systematically selecting the components and scientific and methodological support of the educational process at all stages of advanced training.
 
Publisher Sp. z o.o. «Diamond trading tour»
 
Date 2017
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/709870/1/SILAEYEVA__%D0%9F%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D1%89%D0%B0.pdf
- Сілаєва, Ірина Євгенівна (2017) Methodical aspects of professional development of teachers of vocational schools Zbiör artykulöw naukowych. Konferencji Miedzynarodowej Naukowo-Praktycznej " Pedagogika. East European Conference " (29.06.2017-30.06.2017). pp. 101-105. ISSN ISBN 978-83-65608-66-6