Запис Детальніше

Основна мета розвитку дитини дошкільного віку – формування творчого парадоксального сприйняття дійсності

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/26227/
 
Title Основна мета розвитку дитини дошкільного віку – формування творчого парадоксального сприйняття дійсності
 
Creator Вознюк, О. В.
 
Subject LB Theory and practice of education
 
Description Дошкільна освіта постає найбільш важливим аспектом школи як соціального інституту, оскільки дошкільний вік розвитку дитини визначає подальшу шкільну та життєву траєкторію людини. Відтак, дослідження особливостей розвитку дитини дошкільного віку має бути центральною ланкою педагогічних досліджень.
 
Publisher Житомир: ФО-П "Н.П.Левковець"
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/26227/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D0%94%D0%BE%D1%88%D0%BA%D0%B8%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8%202017.pdf
Вознюк, О. В. (2017) Основна мета розвитку дитини дошкільного віку – формування творчого парадоксального сприйняття дійсності. Професійна освіта в умовах інтеграційних процесів: теорія і практика: зб.наук.праць /за ред. С.С.Вітвицької, Н.Є.Колесник, 1. pp. 29-32.