Робоча навчальна програма "Стратегії розвитку науки" 2 курс
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/23029/
|
|
Title |
Робоча навчальна програма "Стратегії розвитку науки" 2 курс
|
|
Creator |
Медвідь, Тетяна Анатоліївна
|
|
Subject |
Робочі програми навчальних дисциплін
|
|
Description |
Хореографічне мистецтво пройшло складний шлях розвитку як складова художньої культури. Поступово танець став не лише засобом розваги, але й предметом вивчення. Вже в ХVI столітті з’явилися перші трактати про танець. УХVIІ столітті відкрилася перша Академія танцю, в якій танцювальне мистецтво розглядається як «наука танцю». ХХ століття було ознаменоване виникненням потужної навчально-методичної школи, що досліджувала хореографічне мистецтво в історичному, педагогічному та мистецтвознавчому аспектах. Дисципліна «Стратегії розвитку науки», що включена в навчальний план студентів спеціальності «Хореографія», передбачає вивчення наукової думки, із врахуванням культурно-історичних періодів, в яких вона закладалася. Це дозволить визначити основні напрями її розвитку, виокремити основні проблеми та питання науковців в галузі хореографії. Вивчення та аналіз передового дослідницького досвіду видатних науковців, хореографів-методистів дозволить сформувати у студентів коло їх наукових інтересів в галузі хореографічного мистецтва, що, в свою чергу, спрямує їх на дослідницьку діяльність. Метою курсу є підготовка студентів до творчо-пошукової, дослідницької діяльності. Головним завданням курсу вивчення наукової думки на хореографічне мистецтво, визначення кола проблемних питань цієї галузі. Програмний матеріал курсу вивчається відповідно до навчального плану у формі лекційних та семінарських занять. Також передбачається самостійна робота студентів. Формою контролю є залік. Програма занять дисципліни «Стратегії розвитку науки» передбачає систематичне, послідовне, методично-цілісне вивчення курсу. Вона визначає зміст, об’єм знань і навичок, які повинні засвоїти студенти, й організовує роботу викладача. Програма складається з двох змістових модулів. У результаті вивчення курсу студенти повинні знати: - історичні аспекти виникнення та розвитку наукової думки в хореографії; - методи та принципи наукової діяльності; - видатних дослідників в галузі хореографії; - коло питань, що становлять науковий інтерес дослідників хореографії; - фахові наукові видання з хореографії. уміти: - визначати проблемні питання з хореографії; - відрізняти наукові статті від публіцистичних; - знаходити інформацію, яка дозволить вирішити дослідницьке завдання; - систематизувати інформацію; - аналізувати наукові статті; - писати тези. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Date |
2017-08-28
|
|
Type |
Навчально-методичні матеріали
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/23029/1/T_Medvid_RNP_SRN_2k_2017_.pdf
Медвідь, Тетяна Анатоліївна (2017) Робоча навчальна програма "Стратегії розвитку науки" 2 курс [Навчально-методичні матеріали] |
|