Запис Детальніше

Робоча навчальна програма "Стратегії розвитку науки" 2 курс

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/23029/
 
Title Робоча навчальна програма "Стратегії розвитку науки" 2 курс
 
Creator Медвідь, Тетяна Анатоліївна
 
Subject Робочі програми навчальних дисциплін
 
Description Хореографічне мистецтво пройшло складний шлях розвитку як складова художньої культури. Поступово танець став не лише засобом розваги, але й предметом вивчення. Вже в ХVI столітті з’явилися перші трактати про танець. УХVIІ столітті відкрилася перша Академія танцю, в якій танцювальне мистецтво розглядається як «наука танцю». ХХ століття було ознаменоване виникненням потужної навчально-методичної школи, що досліджувала хореографічне мистецтво в історичному, педагогічному та мистецтвознавчому аспектах.
Дисципліна «Стратегії розвитку науки», що включена в навчальний план студентів спеціальності «Хореографія», передбачає вивчення наукової думки, із врахуванням культурно-історичних періодів, в яких вона закладалася. Це дозволить визначити основні напрями її розвитку, виокремити основні проблеми та питання науковців в галузі хореографії. Вивчення та аналіз передового дослідницького досвіду видатних науковців, хореографів-методистів дозволить сформувати у студентів коло їх наукових інтересів в галузі хореографічного мистецтва, що, в свою чергу, спрямує їх на дослідницьку діяльність.
Метою курсу є підготовка студентів до творчо-пошукової, дослідницької діяльності.
Головним завданням курсу вивчення наукової думки на хореографічне мистецтво, визначення кола проблемних питань цієї галузі.
Програмний матеріал курсу вивчається відповідно до навчального плану у формі лекційних та семінарських занять. Також передбачається самостійна робота студентів. Формою контролю є залік.
Програма занять дисципліни «Стратегії розвитку науки» передбачає систематичне, послідовне, методично-цілісне вивчення курсу. Вона визначає зміст, об’єм знань і навичок, які повинні засвоїти студенти, й організовує роботу викладача.
Програма складається з двох змістових модулів.
У результаті вивчення курсу студенти повинні
знати:
- історичні аспекти виникнення та розвитку наукової думки в хореографії;
- методи та принципи наукової діяльності;
- видатних дослідників в галузі хореографії;
- коло питань, що становлять науковий інтерес дослідників хореографії;
- фахові наукові видання з хореографії.
уміти:
- визначати проблемні питання з хореографії;
- відрізняти наукові статті від публіцистичних;
- знаходити інформацію, яка дозволить вирішити дослідницьке завдання;
- систематизувати інформацію;
- аналізувати наукові статті;
- писати тези.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2017-08-28
 
Type Навчально-методичні матеріали
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/23029/1/T_Medvid_RNP_SRN_2k_2017_.pdf
Медвідь, Тетяна Анатоліївна (2017) Робоча навчальна програма "Стратегії розвитку науки" 2 курс [Навчально-методичні матеріали]