Запис Детальніше

Обґрунтування комплексної логіко-евристичної педагогіки

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/26384/
 
Title Обґрунтування комплексної логіко-евристичної педагогіки
 
Creator Вознюк, О. В.
 
Subject B Philosophy (General)
BC Logic
BF Psychology
L Education (General)
 
Description Наука як форма суспільної свідомості складається із двох відносно протилежних видів наук – формалізованих (точних) та неформалізованих (гуманітарних), границя між котрими достатньо умовна, оскільки навіть повністю формалізовані науки (мате-матика, логіка) використовують неформалізовані (описові) елементи (наприклад, об-рази, метафори), у той час як неформалізовані науки (наприклад, література) можуть застосовувати методи математичної статистики.
 
Publisher – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/26384/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D0%9B%D0%BE%D0%B3%D0%B8%D0%BA%D0%BE-%D0%B5%D0%B2%D1%80%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B0%20%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D0%B8%D0%BA%D0%B0.pdf
Вознюк, О. В. (2012) Обґрунтування комплексної логіко-евристичної педагогіки. Теоретичні і прикладні аспекти розвитку креативної освіти у вищій школі: монографія / за ред. О. А. Дубасенюк. pp. 85-125.