Запис Детальніше

Головні аспекти проблеми моніторингу якості освіти // Професійна педагогічна освіта: компетентнісний підхід

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/26386/
 
Title Головні аспекти проблеми моніторингу якості освіти // Професійна педагогічна освіта: компетентнісний підхід
 
Creator Вознюк, О. В.
Королюк, Т. В.
 
Subject L Education (General)
 
Description Якість освіти – це багатовимірне методологічне поняття, яке віддзеркалює суспільне життя, а са-ме: соціальні, економічні, політичні, педагогічні, демографічні та інші життєво значущі для розвит¬ку лю-дини сторони життя. Як системний об'єкт її характеризують якість мети, якість педагогічного процесу і якість результату. "Національною доктриною розвитку освіти" й чинною законодавчою базою визначе-но якість мети освіти, а державними стандартами освіти – якість навчальних результатів.
 
Publisher Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка
 
Date 2011
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/26386/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D0%9C%D0%9E%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%B3%20%D0%9A%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B5%D1%82%D0%B5%D0%BD%D1%82_%D0%BF%D0%B8%D0%B4%D1%85%D0%B8%D0%B4_2011.pdf
Вознюк, О. В. and Королюк, Т. В. (2011) Головні аспекти проблеми моніторингу якості освіти // Професійна педагогічна освіта: компетентнісний підхід. Професійна педагогічна освіта: компетентнісний підхід: монографія / за ред. О. А. Дубасенюк. pp. 335-343.