Запис Детальніше

Системно-інформаційний підхід до організації навчальної діяльності обдарованих дітей

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/26426/
 
Title Системно-інформаційний підхід до організації навчальної діяльності обдарованих дітей
 
Creator Вознюк, О. В.
 
Subject L Education (General)
 
Description Обґрунтовується системно-інформаційний (синергетичний) підхід до формування дитячої обдарованості, яка розуміється як актуальна та одночасно потенційна властивість дитини, яку слід ідентифікувати та актуалізувати у процесі навчальної діяльності.
 
Date 2009
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/26426/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA_%D1%81%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%BD%D0%BE-%D1%96%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%85%D1%96%D0%B4.pdf
Вознюк, О. В. (2009) Системно-інформаційний підхід до організації навчальної діяльності обдарованих дітей. Виявлення та підтримка обдарованості учнів загальноосвітньої школи. Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції. – Тернопіль. pp. 36-42.