Запис Детальніше

МОРФОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ДИТЯЧОГО МОВЛЕННЯ НА ЕТАПІ СТАНОВЛЕННЯ І ОВОЛОДІННЯ РІДНОЮ МОВОЮ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title МОРФОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ДИТЯЧОГО МОВЛЕННЯ НА ЕТАПІ СТАНОВЛЕННЯ І ОВОЛОДІННЯ РІДНОЮ МОВОЮ
МОРФОЛОГИЧЕСКИЕ ОСОБЕННОСТИ ДЕТСКОЙ РЕЧИ НА ЭТАПЕ СТАНОВЛЕНИЯ И ОВЛАДЕНИЯ РОДНЫМ ЯЗЫКОМ
ANALYZING THE CHILD-DIRECTED SPEECH OF THE TODDLERS IN THE PROCESS OF THE MOTHER TONGUE ACQUISITION IN RESPECT OF MORPHOLOGY
 
Creator КАБАДАЙИ, Абдюлькадір
 
Subject дитяче мовлення; діти; мова; морфологія; семантичні особливості; довготривале дослідження
УДК 81’342.21-053.2=161.2(045)
детская речь; дети; язык; морфология; семантические особенности; долговременное исследование
УДК 81’342.21-053.2=161.2(045)
Child-directed speech; toddlers; acquisition; morphology; longitudinal study
УДК 81’342.21-053.2=161.2(045)
 
Description Робота присвячена аналізу дитячого мовлення, зокрема морфологічним особливостям турецької мови на етапі її формування у дітей. Предметом аналізу стало мовлення дітей віком від 24 до 36 місяців, яке було розглянуто у морфологічному аспекті.  У дослідженні взяли участь 11 малюків, за якими спостерігали в певних часових інтервалах протягом 10 місяців на ігрових майданчиках, у школах та вдома. Записи дитячої мови, що були зроблені під час дослідження, здійснювалися за згодою батьків. Аналізуючи отримані дані, було з’ясовано, що малюки під час вимови змінювали та переставляли окремі голосні та приголосні звуки  турецької мови, що спричинювало морфологічні зміни в деяких лексичних категоріях. Протягом дослідження була здійснена класифікація помічених і зафіксованих семантичних та морфологічних змін  у мові дітей віком від 24 до 36 місяців, які відбуваються на етапі формування та засвоєння рідної мови
Работа посвящена анализу детской речи, в частности морфологическим особенностям турецкого языка на этапе его формирования у детей. Предметом анализа стала речь детей в возрасте от 24 до 36 месяцев, которая была рассмотрена в морфологическом аспекте. В исследовании приняли участие 11 детей, за которыми наблюдали в определенных интервалах в течение 10 месяцев на игровых площадках, в школах и дома. Записи детской речи, которые были сделаны в ходе исследования, осуществлялись с согласия родителей.
This study is conducted to analyze the child-directed speech of the children at 24-36 month old from morphologic aspect of Turkish language. As it is a longitudinal study, the researcher observed the toddlers at specific intervals in playgrounds, schools and at home for about 10 months. The researcher recorded the child-directed speeches of the toddlers by the permissions of their parents. After classifying the findings, the researcher found out that the toddlers changed and replaced some vowels and consonants of Turkish vocabulary and caused morphological changes in some categories. As a result some remarks were made to teachers and the parents of the toddlers in the language acquisition process.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2018-02-12
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/go/article/view/12198
 
Source Humanitarian Education in Technical Universities; № 36 (2017); 17-24
Гуманитарное образование в технических высших учебных заведениях; № 36 (2017); 17-24
Гуманітарна освіта у технічних вищих навчальних закладах; № 36 (2017); 17-24
 
Language uk