Запис Детальніше

‘EMBLEMATIC’ WHEREABOUTS OF A WORK: ICONIC-CONVENTIONAL CORRELATIVITY AND SEMIOSIS

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ‘EMBLEMATIC’ WHEREABOUTS OF A WORK: ICONIC-CONVENTIONAL CORRELATIVITY AND SEMIOSIS
«ЭМБЛЕМАТИЧЕСКИЕ» КООРДИНАТЫ СЛОВА: ИКОНИЧНО-КОНВЕНЦИОНАЛЬНАЯ КОРЕЛЯТИВНОСТЬ И СЕМИОЗИС
«ЕМБЛЕМАТИЧНІ» КООРДИНАТИ СЛОВА: ІКОНІЧНО-КОНВЕНЦІЙНА КОРЕЛЯТИВНІСТЬ ТА СЕМІОЗИС
 
Creator СОЛЕЦЬКИЙ, Олександр
 
Subject emblem; correlation; iconic; conventional; structure; interaction
УДК 003.628[159.9.075+81’22]
эмблема; корреляция; иконическое; конвенциональное; структура; взаимодействие
УДК 003.628[159.9.075+81’22]
емблема; кореляція; іконічне; конвенційне; структура; взаємодія
УДК 003.628[159.9.075+81’22]
 
Description In the paper iconic-conventional correlation has been regarded in diachronic and semiotic lights. Word patterning and classification is mapped onto the emblematic ‘mechanisms’ that have old-established traditions of literary and cultural meaning regulation. The function of visual and verbal interaction in semantic equivalence has been generalized on the basis of structural, semiotic, cognitive, and psycholinguistic approaches to the treatment of linguistic phenomena
В статье рассмотрена проблема иконично-конвенциональной корреляции в диахронном и семиотическом аспектах. Классификации и структурирования «слова» проецируются на эмблематические «механизмы», имеющие давние традиции литературного и культурного смислоконструирования. На основе структуральных, семиотических, когнитивных, психолингвистических подходов к интерпретации языковых явлений обобщается роль визуально-вербального взаимодействия для смысловой эквивалентности
У статті розглянуто проблему іконічно-конвенційної кореляції у діахронному та семіотичному аспектах. Класифікації та структурування «слова» проектуються на емблематичні «механізми», що мають давні традиції літературного та культурного смисловпорядкування. На основі структуральних, семіотичних, когнітивних, психолінгвістичних підходів до інтерпретації мовних явищ узагальнюється роль візуально-вербальної взаємодії для значеннєвої еквівалентності
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2018-02-12
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/go/article/view/12250
 
Source Humanitarian Education in Technical Universities; № 36 (2017); 117-123
Гуманитарное образование в технических высших учебных заведениях; № 36 (2017); 117-123
Гуманітарна освіта у технічних вищих навчальних закладах; № 36 (2017); 117-123
 
Language uk