Запис Детальніше

СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ АСПЕКТ ДОСЛІДЖЕННЯ КУЛЬТУРНИХ СТЕРЕОТИПІВ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ АСПЕКТ ДОСЛІДЖЕННЯ КУЛЬТУРНИХ СТЕРЕОТИПІВ
СОЦИОКУЛЬТУРНЫЙ АСПЕКТ ИССЛЕДОВАНИЯ КУЛЬТУРНЫХ СТЕРЕОТИПОВ
SOCIOCULTURAL ASPECT IN THE STUDY OF CULTURAL STEREOTYPE
 
Creator ЛЮБИМОВА, Світлана
ТОМАСЕВИЧ, Надія
МАРДАРЕНКО, Олена
 
Subject соціокультурний стереотип; соціальні чинники; соціальні і культурні стандарти;субкультура;оцінка; дискурс
УДК 811.111: 316.77:371
социокультурный стереотип; социальные факторы; социальные и культурные стандарты; субкультура; оценка; дискурс
УДК 811.111: 316.77:371
sociocultural stereotype; social factors; social and cultural standards; subculture; evaluation; discourse
УДК 811.111: 316.77:371
 
Description Поширення міждисциплінарного терміну "стереотип" в лінгвістичних дослідженнях вимагає детального аналізу мовного матеріалу з метою виявлення закономірностей репрезентації у мові соціальних, культурних, когнітивних, прагматичних характеристик стереотипів. В статті надано аналіз соціокультурних чинників появи стереотипу на прикладі стереотипу "дівчина-flapper"; визначені соціальні і культурні характеристики стереотипу, які репрезентовано в американському дискурсі 20-тих років минулого століття.
В связи с распространением междисциплинарного термина "стереотип" в лингвистических исследованиях появилась необходимость детально анализировать языковой материал с целью выявления закономерностей языковой репрезентации социальных, культурных, когнитивных, прагматических храктеристик стереотипов. В данной статье представлен анализ социокультурных факторов появления стереотипа на примере стереотипа "девушка-flapper"; определены социальные и культурные характеристики стереотипа, представленные в американском дискурсе 20-х годов прошлого столетия.
Used extensively in linguistic works interdisciplinary term “stereotype” urges the study of mechanisms and patterns of language representation of stereotyping. The most widely explored is a psychological facet of the stereotype. In social psychology, a stereotype is acknowledged as inalienable element of individual or group evaluative perception that fulfills regulative function (I. Kon, R.Taguiri, J. H. Turner, S. Moscovici). The content of a stereotype is stored and communicated in the society via language means.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2018-02-12
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/go/article/view/12200
 
Source Humanitarian Education in Technical Universities; № 36 (2017); 30-37
Гуманитарное образование в технических высших учебных заведениях; № 36 (2017); 30-37
Гуманітарна освіта у технічних вищих навчальних закладах; № 36 (2017); 30-37
 
Language uk