Запис Детальніше

Державний стандарт змісту шкільної освіти (дидактична концепція)

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/707117/
 
Title Державний стандарт змісту шкільної освіти (дидактична концепція)
Panstwowy standard szkolnej oswiaty (koncepcja dydaktyczna)
The state standard of school education (didactic concept)
 
Creator Гончаренко, Семен Устимович
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Державний стандарт освіти розглядається як суспільний ідеал і норма освіченості, які враховують реальні можливості особистості і системи освіти країни в їх досягненні. Опрацювання стандарту розглядається як генеральний напрям розбудови цілісної освітньої системи України з забезпеченням наступності всіх освітніх програм, створенням реальних умов для неперервності
освіти її громадян. Стандарт покликанний забезпечити органічну єдність освітнього простору України при збереженні різноманітності загальноосвітніх закладів (школи, ліцеї, гімназії, коледжі, колегіуми тощо). Він передбачає введення в нормальне русло навчального навантаження учнів, його зміст має бути для них посильний і доступним. Важливою складовою стандарту є система
вимірників рівня засвоєння навчального матеріалу, опрацьована таким чином, щоб забезпечити більшу об’єктивність оцінювання результатів праці вчителя,
учнів і школи. Запровадження стандарту має гарантувати реальну диференціацію навчально-виховного процесу, дати можливість кожному учню якнайповніше реалізувати свою освітню „траєкторію”.
Panstwowy standard oswiaty rozpatruje się jako cel spoleczny i normę wykształcenia, uwzględniające realne możliwości człowieka i systemu oświaty. Opracowanie standardu rozpatrywane jest jako generalny kierunek budowania całościowego systemu oświaty na Ukrainie z zagwarantowaniem kolejności wszystkich programów kształcenia, ze stworzeniem realnych warunków dla ciągłej oświaty jej obywateli. Standard powinien zabezpieczyć naturalną jedność systemu oświaty Ukrainy przy zachowaniu róźnorodności ogólnooświatowych placówek (szkoły, licea, gimnazja, koledźe, kolegia itd.). Standard ten przewiduje wprowadzenie do normalnego toku lekcyjnego obciąźenie uczniów, które powinno być dla nich moźliwie dostępne. Waźną składową standardu jest system oceny poziomu przyswojenia materiału lekcyjnego, opracowany w taki sposób, aby gwarantował duźą obiektywność oceny wyników pracy nauczyciela, uczniów i szkoły. Wprowadzenie standardu ma zagwarantować realną dyferencjację procesu nauczania i wychowania oraz dać kaźdemu uczniowi jak najlepszą moźliwość realizacji swojej drogi oświatowej.
The State Standard of Education is considered as a social ideal and an educational standard taking into account the real possibilities of a person and the educational system
of the country to achieve them. The State Standard is considered as a general approach to forming integral educational system of Ukraine ensuring consistency of all educational programmes, creation of real conditions for integrity of education. The State Standard must provide for the organic unity of the educational sphere of Ukraine under keeping a variety of educational institutions: schools, licees, colleges etc. The Standard
envisages normal educational loading hours for pupils, its content should be easily understood and be within their power to comprehend it. A system of estimation of
mastering the teaching material is a basic part of the Standard ensuring greater objectivity of evaluation of teacher’s, pupil’s and school’s work. The introduction of the Standard should guarantee the real differentiation of educational process, give pupils the opportunity to realize their educational „straight lines”.
 
Publisher Видавництво Вищої Педагогічної Школи у Ченстохові
 
Date 1999
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/707117/1/%D0%94%D0%B5%D1%80%D0%B6%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D0%B0%D1%80%D1%82.pdf
- Гончаренко, Семен Устимович (1999) The state standard of school education (didactic concept) Професійна освіта: педагогіка і психологія: пол.-укр. журн., укр-пол. [щорічник], 1. pp. 29-38. ISSN ISBN 83-7098-672-2