Запис Детальніше

Зовнішнє незалежне оцінювання: здобутки, проблеми, розвиток

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/710044/
http://fm.ndu.edu.ua/wb/media//yu-koval/EA-2015_Tezy1.pdf
 
Title Зовнішнє незалежне оцінювання: здобутки, проблеми, розвиток
Внешнее независимое оценивание:достижения, проблемы, развитие
External independent evaluation: achievements, problems, development
 
Creator Лісова, Н.І.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
 
Description Автором розкрито особливості зовнішнього незалежного оцінювання, довіра до нього населення України, визначено переваги та зроблено певні висновки про рівень загальної середньої освіти випускників, а також звернено увагу на значимість при цьому Українського центру оцінювання якості освіти.
Автором раскрыты особенности внешнего независимого оценивания, доверие к нему населения Украины, определены преимущества и сделаны некоторые выводы об уровне общего среднего образования выпускников, а также обращено внимание на значимость при этом Украинского центра оценивания качества образования.
Автором раскрыты особенности внешнего независимого оценивания, доверие к нему населения Украины, определены преимущества и сделаны некоторые выводы об уровне общего среднего образования выпускников, а также обращено внимание на значимость при этом Украинского центра оценивания качества образования.
 
Publisher Одеський національний університет ім. І.І.Мечникова
 
Date 2015
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/710044/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8%209.pdf
- Лісова, Н.І. (2015) External independent evaluation: achievements, problems, development In: V Міжнародної науково - методичної конференції «Освітні вимірювання - 2015. Реформування зовнішнього незалежного оцінювання: методологія, модель, основні складові» Одеський національний університет ім. І.І.Мечникова, м. Одеса, Україна, pp. 86-87.