Творче мислення студента ВНЗ: критеріальний апарат та діагностичний інструментарій
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/23376/
2308-6386 |
|
Title |
Творче мислення студента ВНЗ: критеріальний апарат та діагностичний інструментарій
Творческое мышление студента вуза: критериальный аппарат и диагностический инструментарий Creative thinking of a university student: a criterial apparatus and a diagnostic toolkit |
|
Creator |
Желанова, Вікторія В'ячеславівна
|
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
У статті обґрунтовано актуальність проблеми творчого мислення у контексті соціально-економічних та освітніх викликів сьогодення. Висвітлено теоретико-концептуальні аспекти феномену творчого мислення, а саме: розглянуто його семантичні складники, типи, етапність творчого процесу. Розглянуто сензитивність студентського віку до розвитку "соціогенних потенцій" особистості, до яких відноситься й творче мислення. Викладено базові критерії сформованості творчого мислення студентів (вмотивованість, дивергентність, точність, оригінальність, пошуково-перетворювальний характер, гнучкість, швидкість) і сукупність відповідних їм показників. Репрезентовано діагностичний інструментарій для визначення сформованості творчого мислення студентів.
В статье обоснована актуальность проблемы творческого мышления в контексте социально-экономических и образовательных вызовов современности. Освещены теоретико-концептуальные аспекты феномена творческого мышления, а именно: рассмотрены его семантические составляющие, типы, этапность творческого процесса. Рассмотрены сензитивность студенческого возраста к развитию "социогенных потенций" личности, к которым относится и творческое мышление. Изложены базовые критерии сформированности творческого мышления студентов (мотивированность, дивергентность, точность, оригинальность, поисково-преобразовательный характер, гибкость, скорость) и совокупность соответствующих им показателей. Представлены диагностический инструментарий для определения сформированности творческого мышления студентов. The article substantiates the relevance of the problem of creative thinking in the context of the socio-economic and educational challenges of the present. The theoretical and conceptual aspects of the phenomenon of creative thinking are highlighted, namely: its semantic components, types, stage of creative process are considered. The sensitivity of the student's age to the development of "sociogenic potentials" of the individual, including creative thinking, is considered. The basic criteria of formation of students' creative thinking (motivatedness, divergence, accuracy, originality, search-transformational character, flexibility, speed) and a set of corresponding indicators are outlined. The diagnostic toolkit for determining the formation of students' creative thinking is presented. |
|
Date |
2017
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/23376/1/V_Zhelanova_OD_2017_PI.pdf
Желанова, Вікторія В'ячеславівна (2017) Творче мислення студента ВНЗ: критеріальний апарат та діагностичний інструментарій Освіта дорослих. Теорія. Досвід. перспектива (1 (13)). с. 194-201. ISSN 2308-6386 |
|