Запис Детальніше

Періодизація ідей про наступність трудового виховання дітей в педагогічній думці України (кінець ХІХ – 30-ті роки ХХ століття)

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/23394/
 
Title Періодизація ідей про наступність трудового виховання дітей в педагогічній думці України (кінець ХІХ – 30-ті роки ХХ століття)
Periodization of ideas of continuity chidren’s labor education in pedagogical thought of Ukraine (late XIX – 30-th of XX century)
Периодизация идей про преемствнность трудового воспитания детей в педагогической мысли Украины (конец ХІХ – 30-е года ХХ столетия)
 
Creator Антипін, Євген Борисович
 
Subject Index Copernicus
 
Description Досліджено чинники розвитку ідей наступності трудового виховання дітей кінця ХІХ – першої третини ХХ століття. Основуючись на парадигмальному, соціокультурному та проблемному підходах визначено періоди та етапи розвитку означеного феномену у вітчизняній педагогічній думці. Представлено характеристику розвитку ідей наступності трудового виховання дітей на кожному з етапів. З’ясовано внесок вітчизняних педагогів у формування ідей наступності трудового виховання дітей. Висвітлено зумовленість представлених ідей змінами суспільного запиту та нормативного забезпечення освіти.
The factors of development of ideas about continuity children’s labor education in late XIX – first third of XX century were investigated. The periods and stages of definite pedagogical phenomena in Ukrainian pedagogical thought were defined for paradigm, social and cultural, problem approaches. The characteristic of development of ideas about continuity children’s labor education at each stage is presented. The contribution of Ukrainian teachers in the formation of ideas about continuity children’s labor education is found out. The condition of the ideas presented by changes in the public inquiry and the normative provision of education is highlighted.
Исследованы факторы развития идей преемственности трудового воспитания детей конца ХІХ – первой трети ХХ столетия. Опираясь на парадигмальный, социокультурный и проблемный подходы определены периоды и этапы развития представленного феномена в отечественной педагогической мысли. Представлена характеристика развития идей преемственности трудового воспитания на каждом из этапов. Определен вклад отечественных педагогов в формирование идей преемственности трудового воспитания детей. Освещена обусловленность представленных идей изменениями социального запроса и нормативного обеспечения образования.
 
Publisher ТОВ «Видавничий дім «Гельветика»
 
Date 2017
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/23394/1/E_Antypin_PINTVDPDU_MV_12_2017.pdf
Антипін, Євген Борисович (2017) Періодизація ідей про наступність трудового виховання дітей в педагогічній думці України (кінець ХІХ – 30-ті роки ХХ століття) Молодий вчений (12(52)). с. 339-343. ISSN 2304-5809; 2313-2167