Запис Детальніше

Психологія педагогічної комунікації: теоретико-методологічний аналіз

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/710126/
 
Title Психологія педагогічної комунікації: теоретико-методологічний аналіз
Психология педагогической коммуникации: теоретико-методологический анализ
Psychology of pedagogical communication: theoretical and methodological analysis
 
Creator Мусатов, Сергій Олександрович
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Монографія присвячена теоретико-методологічним проблемам людської комунікації. Аналіз її не обмежується вузькими рамками діяльнісної парадигми. У запропонованій автором онтопсихологічній концепції комунікація розглядається як провідний у сучасних умовах спосіб буття людської психіки. В розроблюваній за цими засадами системі наукової психології педагогічна комунікація представлена як стрижнева форма здійснення одвічного зв’язку поколінь. Психологічний зміст педагогічної комунікації розкривається феноменологічно, за допомогою поняттєвих моделей психологічної науки, а також праксеологічно: показано перспективність впровадження її норм у соціальну, зокрема освітню, практику.
Для науковців, аспірантів, викладачів у галузі психології та прикладних її дисциплін.
Монография посвящена теоретико-методологическим проблемам коммуникации между людьми. Он не ограничен узкими рамками одной, а именно деятельностной парадигмы. В предлагаемой автором онтопсихологической концепции коммуникация рассматривается как ведущий в современных реалиях способ бытия людей. В разрабатываемой на этом основании системы научной психологии педагогическая коммуникация представлена ​​как остов, несущий стержень объективно непрерывной связи поколений. Психологическое смысл педагогической коммуникации раскрывается не только феноменологически, в частности с помощью понятийных моделей научной психологии, но и праксеологично. Обосновановывается перспектива внедрения норм педагогической коммуникации в социальную практику, прежде всего образовательную.
Для ученых, аспирантов, преподавателей научной психологии, а также ее прикладных ее дисциплин.
The monograph is devoted to theoretical and methodological problems of human communication. Its analysis is not limited to the narrow limits of the activity paradigm. In the proposed author ontopsychological concept, communication is regarded as the leading in modern conditions the way of being of the human psyche. In the framework developed by these principles, the system of scientific psychology, pedagogical communication is presented as the basic form of the implementation of the eternal connection of generations. The psychological content of pedagogical communication is revealed phenomenologically, with the help of conceptual models of psychological science, as well as praxeologically: the perspective of the introduction of its norms into social, in particular, educational, practice, is shown.
For scientists, graduate students, teachers in the field of psychology and applied in its disciplines.
 
Publisher "Ліста-М"
 
Date 2003
 
Type Monograph
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/710126/1/%D0%9F%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%8F%20%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%BE%D1%97%20%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D1%83%D0%BD%D1%96%D0%BA%25.pdf
- Мусатов, Сергій Олександрович (2003) Psychology of pedagogical communication: theoretical and methodological analysis Project Report. "Ліста-М", м.Рівне, Україна.