Запис Детальніше

Гуманізація і гуманітаризація освіти

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/706612/
 
Title Гуманізація і гуманітаризація освіти
Humanization and humanization of education
Гуманизация и гуманитаризация образования
 
Creator Гончаренко, Семен Устимович
Мальований, Юрій Іванович
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті висвітлено основні принципи гуманізації освіти. Визначено, що гуманізація і гуманітаризація мають стратегічне значення для розвитку не лише освіти, а й усього суспільства. Висвітлено і розглянуто два концептуальних підходи до тлумачення суті освітньої кризи і шляхів виходу з неї. Акцентовано увагу на пріоритетах сучасної освіти. Розглянуто гуманізацію та гуманітаризацію як незалежні методологічні принципи, які взаємодіють, хоча мають свої шляхи та напрями реалізації. Наголошено, що визначальним у тлумаченні суті гуманізації і гуманітаризації освіти має бути філософський принцип гуманізму. Зазначено, що гуманізація освіти — це прорив до якісно нової школи.
In the article the basic principles of humanization of education. Determined that the humanization and liberalization of strategic importance for the development of not only education, but also the entire society. Two deals and conceptual approaches to the interpretation of the essence of the educational crisis and ways out of it. The attention is focused on the priorities of modern education. Humanization and liberalization are considered as independent methodological principles that interact, but have their own ways and directions of realization. Emphasized that the determining factor in the interpretation of the essence of humanization and humanization of education should be the philosophical principle of humanism. It is noted that the humanization of education - a breakthrough to a qualitatively new school.
В статье отражены основные принципы гуманизации образования. Определено, что гуманизация и гуманитаризация имеют стратегическое значение для развития не только образования, но и всего общества. Освещены и рассмотрены два концептуальных подхода к толкованию сути образовательного кризиса и путей выхода из него. Акцентировано внимание на приоритетах современного образования. Рассмотрено гуманизацию и гуманитаризацию как независимые методологические принципы, которые взаимодействуют, хотя имеют свои пути и направления реализации. Отмечено, что определяющим в толковании сути гуманизации и гуманитаризации образования должен быть философский принцип гуманизма. Отмечено, что гуманизация образования - это прорыв к качественно новой школе.
 
Publisher Педагогічна преса
 
Date 2001
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/706612/1/%D0%93%D1%83%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D1%96%D0%B7%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F%20%D1%96%20%D0%B3%D1%83%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D1%96%D1%82%D0%B0%D1%80%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F%20%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B8_%D0%BF%D0%BE%D1%87%D0%B0%D1%82%D0%BE%D0%BA.pdf
- Гончаренко, Семен Устимович and Мальований, Юрій Іванович (2001) Humanization and humanization of education Шлях освіти, 2. pp. 2-6.