Запис Детальніше

Світоглядні функції загальної середьної освіти

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/706840/
 
Title Світоглядні функції загальної середьної освіти
Ideological functions of secondary education
Мировоззренческие функции общего среднего образования
 
Creator Гончаренко, Семен Устимович
Мальований, Юрій Іванович
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Світогляд - категорія конкретно-історична. З переходом суспільства від одного типу цивілізації до іншого
змінюються і світоглядні уявлення і погляди. Відроджена школа України повинна забезпечувати формування у школярів сучасного наукового світогляду, вільного від елементів як релігії, так і войовничого атеїзму.
The ideology is concrete historical category. When the society passes on from one type o f civilization to the other, the ideological notions and views change. The revived school of Ukraine should provide the formation of modem scientific outlook of schoolchildren, which will be free from elements of religion and because atheism.
Мировоззрение — категория конкретно-историческая. С
переходом общества от одного типа цивилизации к другому
изменяются и мировоззренческие представления и взгляды.
Возрожденная школа Украины должна обеспечивать формирование у школьников современного научного миропонимания, свободного от элементов как религии, так и воинствующего атеизма.
 
Publisher Редакційно-видавничий відділ Академії педагогічних наук України
 
Date 1994
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/706840/1/%D0%A1%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BE%D0%B3%D0%BB%D1%8F%D0%B4%D0%BD%D1%96%20%D1%84%D1%83%D0%BD%D0%BA%D1%86%D1%96%D1%97%20%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B8.pdf
- Гончаренко, Семен Устимович and Мальований, Юрій Іванович (1994) Ideological functions of secondary education Педагогіка і психологія, 1. pp. 44-55. ISSN 2304-0629