Запис Детальніше

Якість шкільної освіти й оцінювання в умовах державно-громадського управління

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/708734/
 
Title Якість шкільної освіти й оцінювання в умовах державно-громадського управління
Качество школьного образования и оценивание его в условиях государственно-общественного управления
The quality of school education and evaluation in terms of state and public administration
 
Creator Лісова, Н.І.
 
Subject 37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті акцентується увага на значимості шкільної освіти, її якості на сучасному етапі розвитку громадянського суспільства, подається аналіз нормативно-правових актів щодо одного з основних пріоритетів – зовнішнього незалежного оцінювання в умовах державно-громадського управління; розглядаються особливості нововведень у системі зовнішнього оцінювання, їхній вплив на виявлення якості та розвитку шкільної освіти; висвітлюються сильні й слабкі сторони зовнішнього оцінювання, пропонуються шляхи вирішення завдань відповідно до концепції «Нова українська школа» та власні погляди щодо вдосконалення системи оцінювання в умовах державно-громадського управління.
В статье акцентируется внимание на значимости школьного образования, его качество на современном этапе развития гражданского общества, дается анализ нормативно-правовых актов одного из основных приоритетов - внешнего независимого оценивания в условиях государственно-общественного управления; рассматриваются особенности нововведений в системе внешнего оценивания, влияние их на качество и развитие школьного образования; освещаются сильные и слабые стороны внешнего оценивания, предлагаются пути решения задач в соответствии с концепцией «Новая украинская школа»; излагаются собственные взгляды на совершенствование системы оценивания в условиях государственно-общественного управления.
In the article the author emphasizes the importance of school education, its quality in the current development of civil society, given the analysis of legal acts on one of the main priorities - external evaluation in terms of state and public administration; examines the features of innovations in the system of external assessment and their impact on the identification and development of quality of the school education; highlights the strengths and weaknesses of the external evaluation, there are given the ways of solving problems under the concept "The New Ukrainian School"; sets out his/her own views on the improvement of the assessment system in terms of state and public administration.
 
Publisher УМО
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/708734/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%2024%20.pdf
- Лісова, Н.І. (2017) The quality of school education and evaluation in terms of state and public administration The Theory and Methods of Educational Management, 2 (29). ISSN 2310-2411