Запис Детальніше

Гуманітаризація загальної середньої освіти

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/710190/
 
Title Гуманітаризація загальної середньої освіти
Humanities general secondary education
Гуманитаризация общего среднего образования
 
Creator Гончаренко, Семен Устимович
Мальований, Юрій Іванович
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті авторами розглядається гуманітаризація освіти, яка необхідна для утвердження нового мислення, орієнтація школи на цілеспрямоване й систематичне освоєння учнями багатств гуманітарної культури вимагають не лише докорінного перегляду й удосконалення змісту шкільної освіти, а й методів освоєння цього багатства, методів навчання й виховання.
In the article the authors consider the humanization of education, which is necessary for the establishment of new thinking, the orientation of the school to the purposeful and systematic development of the students of the riches of the humanitarian culture requires not only a radical revision and improvement of the content of school education, but also methods of mastering this wealth, teaching and education methods.
В статье авторами рассматривается гуманитаризация образования, которая необходима для утверждения нового мышления, ориентация школы на целенаправленное и систематическое освоение учащимися богатств гуманитарной культуры требуют не только коренного пересмотра и совершенствования содержания школьного образования, но и методов освоения этого богатства, методов обучения и воспитания.
 
Publisher Видавництво "Початкова школа"
 
Date 1995
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/710190/1/%D0%9F%D0%BE%D1%87.%D1%88%D0%BA.%201995%20%E2%84%96%204%20%D0%A1.%209-13.pdf
- Гончаренко, Семен Устимович and Мальований, Юрій Іванович (1995) Humanities general secondary education Початкова школа, 4. pp. 9-13.