Запис Детальніше

Формування професійних умінь майбутніх техніків-механіків у процесі підготовки до дипломного проектування

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/709767/
 
Title Формування професійних умінь майбутніх техніків-механіків у процесі підготовки до дипломного проектування
Formation of professional skills of future engineers technicians in preparation for graduate design
 
Creator Якімець, Юрій Михайлович
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description У статті пропонуються шляхи оптимізації формування проектувальних умінь у майбутніх техніків-механіків автотранспортної галузі в процесі підготовки до дипломного проектування. Показано, що недостатня увага до приділяється досвіду професійної діяльності призводить до невідповідності практичної підготовки фахівців автотранспортної галузі до потреб роботодавців. Визначено ряд функцій дипломного проектування (навчальна, яка спрямована на виконання кожної функції і вміння фахівців; інтегруюча, необхідна для формування вмінь розв'язувати комплексних завдання міжпредметного характеру; систематизує, яка впорядковує систему професійних знань, умінь і навичок; контролює, яка дозволяє встановити рівень підготовленості студента до самостійної професійної діяльності). Обґрунтовано, що структурування навчального матеріалу з виконання дипломного проекту здійснюється на основі наступних принципів: орієнтації на цілісність відображення професійної діяльності техніка-механіка; генералізації знань; моделювання логіки викладу навчального матеріалу; потенційної надлишкової інформації, є необхідною умовою для формування в пам'яті майбутніх фахівців ядра професійної інформації, створення якого є кроком до подальшої професійної творчості). Виявлено роль інформаційної культури та можливостей розвитку творчих здібностей. Доведено, що основною ланкою у формуванні технічної творчості техніка-механіка є проектна діяльність. Запропоновано авторську методику формування проектувальних умінь у процесі підготовки до дипломного проектування.
The article offers ways to optimize the formation of the design skills of the future technicians Mechanical trucking industry in preparation for graduate design. Shown that the lack of attention to the acquisition of professional experience leads to inconsistencies practical training trucking industry to the needs of employers. A number of functions diploma projects (training, which aims to perform each function and the ability of experts, integrating, which is required for the formation of skills to solve problems komplekni intersubject nature, systematizing, which regulates the system of professional knowledge and skills, controlling which set the readiness of students to self-employment activities). proved that the structuring of educational material to fulfill graduation project is based on the following principles: focus on integrity display of professional technician and mechanic, generalization of knowledge, modeling logic of presentation of educational material, the potential excess information is a necessary condition for the formation of future professionals in the memory core professional information, the creation of which is a step towards further professional work). The role of information culture and opportunities for the development of creative abilities. It is proved that the basic unit in the formation of technical creativity technician and mechanic is the project activity. The author of the design method of forming skills in preparation for graduate design.
 
Publisher Львівський науково-практичний центр Інституту професійно-технічної освіти НАПН України
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format image
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/709767/1/Pippo_2014_6%2079.pdf
- Якімець, Юрій Михайлович (2014) Formation of professional skills of future engineers technicians in preparation for graduate design Педагогіка і психологія професійної освіти, 6. pp. 79-87.