Запис Детальніше

Моделювання як метод дослідження і важливий чинник формування системи природничо-математичних знань

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/710202/
https://csf221.wordpress.com/
 
Title Моделювання як метод дослідження і важливий чинник формування системи природничо-математичних знань
Моделирование как метод исследования и важный фактор формирования системы естественно-математических знаний
Modeling as a Research Method and an Important Factor in the System of Natural-Mathematical Knowledge Formation
 
Creator Лапінський, В.В.
Глобін, Олександр Ігорович
 
Subject 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.02 General questions of didactics and method
5 Мathematics. natural sciences
 
Description Проаналізовано використання метода моделювання як складової процесу розв’язування навчальних задач у навчанні математики та інформатики старшокласників. Виокремлено і описано в термінах моделювання етапи розв’язування навчальних задач. Показано, що для покращання результатів навчання природничо-математичного та технологічного профілів слід надавати більше уваги моделюванню, зокрема — з використанням повнотекстових подань умов задач, виконання спеціальних завдань, що передбачають побудову алгоритмів і їх наступне зображення у вигляді блок-схем.
Проанализировано использование метода моделирования как составляющей процесса решения учебных задач в обучении математике и информатике старшеклассников. Выделены и описаны в терминах моделирования этапы решения учебных задач.
Показано, что для улучшения результатов обучения старшеклассников естественно-математического и технологического профилей следует уделять больше внимания моделированию, в частности — с использованием полнотекстовых задач и выполнения специальных задач, предусматривающих построение алгоритмов и их последующее изображение в виде блок-схем.
The use of the modeling method as a component of the process of solving learning task in teaching mathematics and computer science of high school students analyzed. The stages of solving learning tasks identified and described by modeling terms. It is shown that to improve the learning outcomes of senior students of natural mathematical and technological profiles, more attention should be given to modeling, in particular, using learning tasks full text descriptions and performing special exercises, providing for the construction of algorithms and their subsequent image in the of block schemes form.
Keywords: modeling, learning task, natural mathematical profile, technological profile
 
Publisher СПД Вероцький С.
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/710202/1/CSF2_2017_7-11.pdf
- Лапінський, В.В. (orcid.org/0000-0002-2832-4774 <http://orcid.org/0000-0002-2832-4774>) and Глобін, Олександр Ігорович (2017) Modeling as a Research Method and an Important Factor in the System of Natural-Mathematical Knowledge Formation Комп’ютер у школі та сім’ї, 2 (138). pp. 7-10. ISSN 2307-9851