Запис Детальніше

Звіт «Діяльнісна самореалізація особистості в освітньому просторі» (заключний)

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/710035/
 
Title Звіт «Діяльнісна самореалізація особистості в освітньому просторі» (заключний)
Report «Activity self-realization of the personality in the educational space» (final)
 
Creator Максименко, С.Д.
Луньов, В.Є.
Невмержицький, В.М.
Дзюбко, Л.В.
Мар’яненко, Л.В.
Терещенко, Л.А.
Капустюк, О.М.
Тополов, Є.В.
Слободяник, Н.В.
Скулиш, Н.Є.
Каплуненко, Я.Ю.
Федько, В.В.
Шатирко, Л.О.
Бучма, Вікторія Володимирівна
Пастушенко, В.С.
Гурова, Ольга Вікторівна
Мойзріст, О.М.
Чудакова, О.М.
Пушкарська, Л.П.
Кесьян, Т.В.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
 
Description Основним результатом дослідження є розробка комплексної програми наукового й експериментального досліджень з психологічного вивчення діяльністної самореалізації в освітньому просторі. У контексті проектування емпіричного застосування, виділені і розглянуті найбільш важливі контекстуальні фактори діяльністної самореалізації в освітньому просторі: на макрорівні (суспільство), мезорівні (група, сім'я, субкультура, клас, школа) і мікро - (індивідуальному) рівнях. Принципи емпіричного порівняння даних підтверджуються в різних сегментах освітнього простору.
The main result of the study is the development a comprehensive program of scientific and experimental researches on psychological study of activity self-realization in the educational space. Selected components of the program are customized. In the context of designing of empirical application are highlighted and considered the most important contextual factors of activity self-realization in the educational space: on macro (society), meso (group, family, subculture, class, school), and micro (individual) levels. The principles of empirical data comparison are substantiated for different segments of the educational space.
 
Publisher Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України
 
Date 2017
 
Type Monograph
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/710035/1/%D0%9B%D0%9D%20%D0%97%D0%B2%D1%96%D1%82_%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D0%BB%D1%8E%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B8_2017.pdf
- Максименко, С.Д., Луньов, В.Є., Невмержицький, В.М., Дзюбко, Л.В. (orcid.org/0000-0003-3729-5394 <http://orcid.org/0000-0003-3729-5394>), Мар’яненко, Л.В., Терещенко, Л.А., Капустюк, О.М., Тополов, Є.В., Слободяник, Н.В., Скулиш, Н.Є., Каплуненко, Я.Ю., Федько, В.В., Шатирко, Л.О., Бучма, Вікторія Володимирівна, Пастушенко, В.С., Гурова, Ольга Вікторівна, Мойзріст, О.М., Чудакова, О.М., Пушкарська, Л.П. and Кесьян, Т.В. (2017) Report «Activity self-realization of the personality in the educational space» (final) Documentation. Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, м. Київ, Україна. (Unpublished)