Запис Детальніше

Психологічна модель раннього втручання для дітей з аутизмом

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/710117/
 
Title Психологічна модель раннього втручання для дітей з аутизмом
Психологическая модель раннего вмешательства для детей с аутизмом
Psychological model of early intervention for children with autism
 
Creator Сухіна, І.В.
Скрипник, Т. В.
Риндер, Іван Дмитрович
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
 
Description Посібник присвячено вирішенню питання ранньої психологічної допомоги дітям з розладами аутистичного спектра. У ньому обгрунтовано актуальність даної проблематики, проаналізовано досвід становлення системи раннього втручання в інших країнах, а також вітчизняний. Окреслено психологічні особливості дітей раннього віку з аутизмом та намічено шляхи допомоги. Розглянуто вплив родини на виховання дитини раннього віку з аутизмом. Запропоновано психологічну модель раннього втручання для дітей з аутизмом. Наведено стандарти надання ранньої допомоги дітям раннього віку з розладами аутистичного спектра.
Посібник стане у нагоді фахівцям психолого-педагогічного профілю, науковцям і практикам.
В книге раскрывается решение вопроса ранней психологической помощи детям с расстройствами аутистического спектра. В нем обоснована актуальность данной проблематики, проанализирован опыт становления системы раннего вмешательства в других странах, а также отечественный. Определены психологические особенности детей раннего возраста с аутизмом и намечены пути помощи. Рассмотрено влияние семьи на воспитание ребенка раннего возраста с аутизмом. Предложено психологическую модель раннего вмешательства для детей с аутизмом. Приведены стандарты оказания ранней помощи детям раннего возраста с расстройствами аутистического спектра.
Пособие будет полезно специалистам психолого-педагогического профиля, ученым и практикам.
The book reveals the solution of the issue of early psychological care for children with autism spectrum disorders. It substantiates the relevance of this issue, analyzes the experience of the formation of the early intervention system in other countries, as well as the domestic one. The psychological features of young children with autism are defined and ways of help are outlined. The influence of the family on the upbringing of an early child with autism is examined. A psychological model of early intervention for children with autism is proposed. Standards for the provision of early care for young children with autism spectrum disorders are given.
The manual will be useful for specialists in the psychological and pedagogical profile, scientists and practitioners.
 
Publisher Букрек
 
Contributor Сухіна, Ірина Вячеславівна
 
Date 2017
 
Type Book
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/710117/1/%D0%9F%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20_%D0%BF%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B0%20%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D0%BB%D1%8C_2017%20%281%29.pdf
Сухіна, І.В. (orcid.org/0000-0001-7838-1948 <http://orcid.org/0000-0001-7838-1948>), Скрипник, Т. В. and Риндер, Іван Дмитрович (2017) Psychological model of early intervention for children with autism Букрек, м. Чернівці, Україна. ISBN 978-966-399-930-2