Запис Детальніше

Соціальний маркетинг як інструмент соціально-економічного розвитку суспільства

Цифровий архів НаУОА

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.oa.edu.ua/6777/
 
Title Соціальний маркетинг як інструмент соціально-економічного розвитку суспільства
 
Creator Шимко, О. В.
 
Subject Economics
 
Description Проаналізовано тенденції, проблемні аспекти організації та здійснення підприємницької діяльності на засадах соціального маркетингу. Визначено основні напрямки і перспективи подальшого розвитку соціального маркетингу в Україні.
(The tendencies, problem aspects of the organization and realization of business activity on conditions of social marketing are analyzed. The main directions and perspectives of further development of the social marketing in Ukraine are fixed.)
 
Publisher Видавництво Національного університету "Острозька академія"
 
Date 2010
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://eprints.oa.edu.ua/6777/1/36.pdf
Шимко, О. В. (2010) Соціальний маркетинг як інструмент соціально-економічного розвитку суспільства. Фінансова система України. Наукові записки. Серія “Економіка” (Вип.14). pp. 297-304.