Запис Детальніше

Особливості формування бренду комерційного банку України

Цифровий архів НаУОА

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.oa.edu.ua/6781/
 
Title Особливості формування бренду комерційного банку України
 
Creator Харчук, О. А.
 
Subject Economics
 
Description У статті визначено особливості формування бренду комерційного банку на основі аналізу та узагальнення сучасних поглядів на означену проблематику.
(In the article the features of brand forming of commercial bank are determined on the basis of analysis and generalization of modern approaches to noted problem.)
 
Publisher Видавництво Національного університету "Острозька академія"
 
Date 2010
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://eprints.oa.edu.ua/6781/1/40.pdf
Харчук, О. А. (2010) Особливості формування бренду комерційного банку України. Фінансова система України. Наукові записки. Серія “Економіка” (Вип.14). pp. 330-336.