Особливості формування бренду комерційного банку України
Цифровий архів НаУОА
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://eprints.oa.edu.ua/6781/
|
|
Title |
Особливості формування бренду комерційного банку України
|
|
Creator |
Харчук, О. А.
|
|
Subject |
Economics
|
|
Description |
У статті визначено особливості формування бренду комерційного банку на основі аналізу та узагальнення сучасних поглядів на означену проблематику. (In the article the features of brand forming of commercial bank are determined on the basis of analysis and generalization of modern approaches to noted problem.) |
|
Publisher |
Видавництво Національного університету "Острозька академія"
|
|
Date |
2010
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://eprints.oa.edu.ua/6781/1/40.pdf
Харчук, О. А. (2010) Особливості формування бренду комерційного банку України. Фінансова система України. Наукові записки. Серія “Економіка” (Вип.14). pp. 330-336. |
|