Запис Детальніше

Науковці про основні методологічні підходи у педагогіці

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/710233/
http://ddpu.edu.ua/images/stories/news/2016/nov/07/06/tezi.pdf
 
Title Науковці про основні методологічні підходи у педагогіці
Ученые об основных методологических подходах в педагогике
Scientists on the main methodological approaches in pedagogy
 
Creator Стешенко, В.В.
Агалець, Інна Олександрівна
Неминущий, В.Г.
Хавро, В.О.
 
Subject 303 Methods of the social sciences
304 Social questions. Social practice. Cultural practice. Way of life (Lebensweise)
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Здійснено теоретичний аналіз наукової літератури щодо проблем методології наукових досліджень. Прослідковано, що незначна кількість праць, присвячена застосуванню методологічних підходів: системного, діяльнісного, компетентнісного, синергетичного, інформаційного, культурологічного у повсякденній праці педагога. Обстоюється позиція про те, що успішне використання вищезазначених підходів на практиці можливе за умов окреслення й розкриття основних їх принципів та компонентів.
Осуществлен теоретический анализ научной литературы по проблемам методологии научных исследований. Прослежено, что незначительное количество работ, посвящено применению методологических подходов: системного, деятельностного, компетентностного, синергетического, информационного, культурологического в повседневной работе педагога. Отстаивается позиция о том, что успешное использование вышеупомянутых подходов на практике возможно при условии определения и раскрытия основных их принципов и компонентов.
A theoretical analysis of the scientific literature on the problems of the methodology of scientific research is carried out. It is traced that a small number of works are devoted to the application of methodological approaches: system, activity, competence, synergistic, informational, culturological in the daily work of the teacher.
The position that successful use of the above-mentioned approaches in practice is possible provided that the basic principles and components are defined and disclosed is defended.
 
Publisher Слов’янський державний педагогічний університет
 
Date 2015
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/710233/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8%D0%9D%D0%B0%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D1%86%D1%96%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%20%D0%BE%D1%81%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D1%96%20%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3.%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%85%D0%BE%D0%B4%D0%B8%20%D0%B2%20%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3..pdf
- Стешенко, В.В., Агалець, Інна Олександрівна, Неминущий, В.Г. and Хавро, В.О. (2015) Scientists on the main methodological approaches in pedagogy In: Проблеми трудової і професійної підготовки в контексті національної стратегії розвитку освіти України Педагогіка і методика технологічної та професійної освіти . Слов’янський державний педагогічний університет, м.Слов'янськ, Україна, pp. 72-75.