Запис Детальніше

Проектування дидактичних ігрових програм з математики для початкової школи засобами Adobe Flash

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/704896/
http://gesj.internet-academy.org.ge/ru/list_artic_ru.php?b_sec=edu&issue=2016-03
 
Title Проектування дидактичних ігрових програм з математики для початкової школи засобами Adobe Flash
Проектирование дидактических игровых программ по математике для начальной школы средствами Adobe Flash
Designing of didactic game programs in mathematics for primary school using Adobe Flash
 
Creator Пушкарьова, Т.О.
Рибалко, О. О.
 
Subject 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
51 Mathematics
 
Description В статті розглянута актуальність створення дидактичних ігрових програм для початкової школи засобами AdobeFlash. Показана можливість створення електронних освітніх ресурсів з математицки для початкової школи в програмі AdobeFlash CS 3 Professional на прикладах дидактичних ігрових програм «Спортивна математика», «Геометричні розмальовки» і «Геометричний конструктор», створених авторами статті. Для того, щоб створювати електронні дидактичні ігри, що відповідають сучасним вимогам, не обов'язково досконало знати мови програмування. Достатньо уміти працювати в програмі AdobeFlashи мати хороші методичні рекомендації з покроковим алгоритмом створення тієї або іншої дидактичної гри. Використовуючи програму Adobe Flash, вчитель зможе самостійно моделювати дидактичні ігри для молодших школярів, враховуючи особливості учнів класу.
В статье рассмотрена актуальность создания дидактических игровых программ для начальной школы средствами AdobeFlash. Показана возможность создания электронных образовательных ресурсов по математике для начальной школы в программе AdobeFlash CS 3 Professional на примерах дидактических игровых программ «Спортивная математика», «Геометрические раскраски» и «Геометрический конструктор», созданных автором статьи. Для того, чтобы создавать электронные дидактические игры, отвечающие современным требованиям, не обязательно в совершенстве знать языки программирования. Достаточно уметь работать в программе AdobeFlashи иметь хорошее методическое пособие с пошаговым алгоритмом создания той или другой дидактической игры. Используя программу AdobeFlash, учитель сможет самостоятельно моделировать дидактические игры для младших школьников, учитывая особенности учеников класса.
The article discusses the relevance of the didactic game programs for elementary school Adobe Flash means. The possibility of creation of electronic educational resources in mathematics for elementary school program Adobe Flash CS 3 Professional on the examples of didactic game programs "Sport mathematics", "Geometric coloring" and "Geometric designer" created by the author. In order to create electronic educational games, it’s not so necessary to have an excellent knowledge of programming languages. It is enough to be able to work in the program Adobe Flash have a good handbook with step by step algorithm for the creation of one or other of the didactic games. Using Adobe Flash program, the teacher will be able to model their own educational games for younger students, given the peculiarities of the class students.
 
Publisher Грузинський Технічний Університет
 
Date 2016
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/704896/1/2749.pdf
- Пушкарьова, Т.О. and Рибалко, О. О. (2016) Designing of didactic game programs in mathematics for primary school using Adobe Flash Education Science and Psychology, 2 (39). pp. 67-73. ISSN 1512-1801