Адаптивное обучение, как одно из перспективных направлений в современной информационной обучающей системе
Наукові видання Харківського національного університету Повітряних Сил
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Адаптивное обучение, как одно из перспективных направлений в современной информационной обучающей системе
Адаптивне навчання, як один з перспективних напрямків у сучасній інформаційній навчальній системі Adaptive learning as one of the promising directions in the modern informational educational system |
|
Creator |
Ю.В. Бунтури
О.В. Канищева М.А. Вовк И.В. Лютенко Ю.В. Бунтурі О.В. Каніщева М.А. Вовк І.В. Лютенко Y.V. Bunturi O.V. Kanishcheva M.A. Vovk I.V. Lyutenko |
|
Subject |
Інформаційні технології в економіці, екології, медицині й освіті
УДК 4.9 адаптивное обучение; адаптивная технология обучения; информационная система; дистанционные технологии обучения адаптивне навчання; адаптивна технологія навчання; інформаційна система; дистанційні технології навчання adaptive learning; adaptive technology of learning; information system; distance learning technologies |
|
Description |
В статье рассмотрено адаптивную систему обучения как систему, которая способна предоставить каждому студенту помощь для достижения оптимального уровня интеллектуального развития в соответствии с его природными способностями и наклонностями. Рассмотрено основные преимущества адаптивной системы обучения с применением информационных систем. Исследовано проблему адаптивного обучения в современных информационных обучающих системах. Определено, что планирование и организация учебного процесса, подбор типов задач, уровней их сложности, последовательности подачи материала, проведения различных видов контроля, определение критериев оценки каждого вида задачи относят к методическим аспектам адаптивного обучения в информационных обучающих системах. К техническим аспектам относятся: алгоритм, который предлагает перейти на новый уровень при правильном выполнении большей части задач или вернуться на предыдущий уровень с учётом ошибок, допущенных при выполнении заданий; алгоритм формирования ряда задач в соответствии с уровнем знаний студента; оценивания учебных достижений студентов. Рассмотрено примеры адаптивного обучения в информационных обучающих системах.
У статті розглянуто адаптивну систему навчання як систему, яка здатна надати кожному студенту допомогу для досягнення оптимального рівня інтелектуального розвитку відповідно до його природних здібностей і нахилів. Розглянуто основні переваги адаптивної системи навчання із застосуванням інформаційних систем. Досліджено проблему адаптивного навчання в сучасних інформаційних навчальних системах. Визначено, що планування і організація навчального процесу, підбір типів завдань, рівнів їх складності, послідовності подачі матеріалу, проведення різних видів контролю, визначення критеріїв оцінки кожного виду завдання належать до методичних аспектів адаптивного навчання в інформаційних навчальних системах. До технічних аспектів належать: алгоритм, який пропонує перейти на новий рівень при правильному виконанні більшої частини завдань або повернутися на попередній рівень з урахуванням помилок, допущених при виконанні завдань; алгоритм формування ряду завдань відповідно до рівня знань студента; оцінювання навчальних досягнень студентів. Розглянуто приклади адаптивного навчання в інформаційних навчальних системах. The article examines the adaptive learning system as a system that is able to render assistance to each student to achieve the optimal level of intellectual development in accordance with his/her natural abilities and inclinations.The main advantages of adaptive learning system using information systems are examined. The problem of adaptive learning in the modern information systems is studied. It is found that planning and organization of educational process, selection of types of tasks, levels of complexity, consistency of presentation, carrying out various types of control, definition of criteria for assessment of each type of task belong to the methodological aspects of adaptive learning in educational information systems. The technical aspects include: an algorithm that offers to move to the next level provided proper carrying out of most of the tasks or return to the previous level taking into account errors made when carrying out tasks; an algorithm of forming a series of tasks according to the student’s knowledge level; assessment of educational achievements of the students. The examples of adaptive learning in educational information systems are reviewed. |
|
Publisher |
Харківський національний університет Повітряних Сил ім. І. Кожедуба
Харьковский национальный университет Воздушных Сил им. И. Кожедуба Kharkiv national Air Force University named after I. Kozhedub |
|
Date |
2017
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion Рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/17412
|
|
Source |
Системи обробки інформації. — 2017. — № 2(148). 155-162
Системы обработки информации. — 2017. — № 2(148). 155-162 Information Processing Systems. — 2017. — № 2(148). 155-162 1681-7710 |
|
Language |
rus
|
|
Relation |
http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/17412/soi_2017_2_31.pdf
|
|