Удосконалений метод та інформаційна технологія забезпечення функціональної безпеки бортових інформаційно-керуючих систем авіації на етапі проектування
Наукові видання Харківського національного університету Повітряних Сил
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Удосконалений метод та інформаційна технологія забезпечення функціональної безпеки бортових інформаційно-керуючих систем авіації на етапі проектування
Усовершенствованный метод и информационная технология обеспечения функциональной безопасности бор-товых информационно-управляющих систем авиации на этапе проектирования Enhanced method and information technology of support the functional safety of the aircraft onboard information-control systems at design phase |
|
Creator |
В.С. Похил
В.С. Похил V.S. Pohyl |
|
Subject |
Розвиток, бойове застосування та озброєння авіації
УДК 004.03:621.38 бортова інформаційно-керуюча система, функціональна безпека, метод забезпечення, модель функціонування, обчислювальне ядро, реконфігурація, інформаційна технологія бортовая информационно-управляющая система, функциональная безопасность, метод обеспечения, модель функционирования, реконфигурируемое вычислительное ядро, информационная технология onboard information-control system, functional safety, method of support, functioning model, reconfigured computing kernel, information technology |
|
Description |
Наведено підхід до забезпечення функціональної безпеки (ФБ) бортової інформаційно-керуючої системи повітряного судна (БІКС ПС), який заснований на застосуванні уніфікованого інформаційно-обчислювального ядра, що у випадку відмов в процесі функціонування може бути реконфігуроване. Запропоновано вдосконалений метод забезпечення ФБ БІКС ПС на етапі проектування, який дозволить врахувати ступінь критичності окремих елементів системи. Розглянуто інформаційну технологію забезпечення заданого рівня ФБ БІУС ПС на етапі її проектування.
Приведен подход к обеспечению функциональной безопасности (ФБ) бортовых информационно-управляющих систем воздушных судов (БИУС ВС), который основан на применении унифицированного информационно-управляющего ядра, который в случае отказа может быть реконфигурирован в процессе функционирования. Предложен усовершенствованный метод обеспечения ФБ БИУС ВС на этапе проектирования, который позволит учесть степень критичности отдельных элементов системы. Рассмотрена информационная технология обеспечения заданного уровня ФБ БИУС ВС на этапе проектирования. The approach to support the functional safety (FS) of the aircraft onboard information-control system (OICS) which is based on using application of the unified information-operating kernel which can be reconfigured during functioning in default is offered. The enhanced method of support the FS or the aircraft OICS, which will allow including degree of criticality of separate elements of system, at design phase is offered. The information technology of support the set level FS of the aircraft OICS at design phase is considered. |
|
Publisher |
Харківський національний університет Повітряних Сил ім. І. Кожедуба
Харьковский национальный университет Воздушных Сил им. И. Кожедуба Kharkiv national Air Force University named after I. Kozhedub |
|
Date |
2010
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion Рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/134
|
|
Source |
Наука і техніка Повітряних Сил Збройних Сил України. — 2010. — № 2(4). 65-70
Наука и техника Воздушных Сил Вооруженных Сил Украины. — 2010. — № 2(4). 65-70 Science and Technology of the Air Force of Ukraine. — 2010. — № 2(4). 65-70 2223-456X |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/134/nitps_2010_2_18.pdf
|
|