Запис Детальніше

Змістова структура толерантності дітей старшого дошкільного віку

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/26749/
 
Title Змістова структура толерантності дітей старшого дошкільного віку
 
Creator Максимова, О. О.
 
Subject L Education (General)
 
Description У статті з опорою на психологічні особливості старших дошкільників, їх новоутворення та сутнісну характеристику категорії «толерантність», на дослідження видатних вчених у цьому питанні розкривається змістова структура міжособистісної толерантності старших дошкільників. У ній виокремлюємо когнітивний (передбачає поінформованість про людину, різні категорії людей; сформованість початкових уявлень про норми моралі, оволодіння децентрацією, ідентифікацією), емоційно-мотиваційний (емоційна стабільність, радість спілкування, емпатійність), оцінно-ціннісний (визнання гідності кожного, справедливість), поведінковий компоненти (втілення у практику етичних еталонів пове¬дінки та спільної з іншими діяльності).
 
Publisher Вінниця: ТОВ «Нілан ЛТД»
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format pdf
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/26749/1/%D0%95%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80_%D0%B1%D1%96%D0%B1%D0%BB_9.PDF
Максимова, О. О. (2017) Змістова структура толерантності дітей старшого дошкільного віку. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. pp. 37-41.